هتل آریان نور

۳ ستاره
استان مازندران، شهر نور، بلوار امام رضا، بعد از دانشگاه علوم دریایی
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
اتاق بازی
چایخانه سنتی
گیم نت
پله اظطراری
روم سرویس
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
سالن بیلیارد
اعلام حریق
آسانسور
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل آریان نور، یک هتل‌آپارتمان سه ستاره در استان مازندران محسوب می‌شود. این هتل در موقعیت بسیار مناسب و عالی قرار دارد و به دلیل دسترسی سریع و راحت این هتل به دریا و جنگل، جز بهترین هتل‌ها در شهر نور مازندران محسوب می‌شود. این هتل دارای 4 بلوک بوده و هرکدام از بلوک‌ها دارای 10 واحد آپارتمان است که می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین هر بلوک این هتل دارای 5 طبقه است. به‌صورت کلی 40 واحد آپارتمان در این هتل وجود دارد که بر اساس ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف طراحی شده است.

امکانات و خدمات هتل

هتل آریان نور دارای پرسنل مجرب و بسیار حرفه‌ای است که در خدمت مهمانان خواهد بود. آیا اقامتگاه دارای رستوران ایرانی به انواع غذاها است و همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در آن ارائه می‌دهد که مسافران می‌توانند از آن به‌خوبی استفاده کنند.

از امکانات عمومی هتل آریان نور، علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ، می‌توان به پارکینگ اختصاصی، فضای سبز بسیار زیبا، پارک بازی کودکان، باشگاه بیلیارد اشاره کرد. در واقع موقعیت عالی این هتل در کنار ساحل و جنگل باعث شده است که بسیاری از مسافران، هتل آریان نور را انتخاب کنند.

 هریک از اتاق‌های هتل آریان نور، دارای امکانات مجزا بوده و این امکانات شامل تلویزیون معمولی، تلفن، مبلمان، یخچال، حمام، حوله، حمام دمپائی، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، سیستم گرمایشی شوفاژ و اسپلیت است. همچنین اتاق‌های تک تخته، دوتخته و بیشتر نیز وجود دارد که هر یک از مسافران باتوجه‌به تعداد خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این هتل، هر روز صبح، سرو صبحانه انجام می‌شود که این صبحانه برای مسافرینی که در این هتل ساکن هستند، رایگان است. اما برای سرو نهار و یا شام در رستوران هتل، بایستی مبلغی پرداخت شود که البته برای مسافران ساکن در هتل، تخفیف زیادی قائل خواهند شد. همچنین هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال به‌شرط عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. اگر به دنبال تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار ساحل زیبای خزر و جنگل‌های مازندران هستید، توصیه می‌شود که به هتل آریان نور مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}