هتل آسمان شهر ساری

۳ ستاره
استان مازندران، شهر ساری، کیلومتر ۲ جاده نکا، بالاتر از جنگل پارک جنگلی شهید زارع
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
فست فود
چایخانه سنتی
رمپ
فضای سبز
روم سرویس
دستگاه پولیش کفش
جعبه‌ی کمک های اولیه
محل اختصاصی ویژه‌ی بازی کودکان
آلاچیق
صرافی
اتاق ویژه‌ی سیگار
Transfer خدمات ترانسفر (با هزینه‌ی اضافه)
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
پاور سوئیچ
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل آسمان ساری، یک هتل سه ستاره در منطقه خارج از شهر و در نزدیکی شهرهای نکا و ساری واقع شده است. این هتل در سال 1399 افتتاح شده و دارای 3 طبقه و 19 باب اتاق و سوئیت است. موقعیت مکانی این هتل در منطقه خوش آب و هوا و نزدیکی به پارک جنگلی شهید زارع، امکان فراهم کرده است تا میهمانان بتوانند از طبیعت زیبا و فضای آرامش‌بخش اطراف هتل لذت ببرند.

هتل آسمان ساری با پرسنل مجرب و آموزش دیده، آمادگی برای میزبانی از مسافران سراسر کشور را داراست. با ارائه خدمات و امکانات رفاهی، این هتل تلاش می‌کند تا تجربه‌ای به یادماندنی را در ذهن مسافرانی که به منطقه سرسبز شمال کشور سفر می‌کنند، به ارمغان بیاورد. استان مازندران با طبیعت بی‌نظیر و مناظر خیره‌کننده، همواره یکی از مقاصد محبوب سفر برای ایرانیان است. شهر ساری نیز به عنوان مرکز استان مازندران، با جاذبه‌های خود و میزبانی از گردشگران و مسافران، جذابیت ویژه‌ای دارد.

امکانات و خدمات هتل

هتل آسمان شهر در ساری، یک هتل سه ستاره با فضای زیبا و مکانی آرام واقع شده است. این هتل دارای 3 طبقه و 19 باب اتاق و سوئیت می‌باشد و توسط پرسنل مجرب و آموزش‌دیده خدمات خوبی ارائه می‌دهد. با داشتن امکانات رفاهی مناسب و طراحی شیک، اقامتی راحت و آرامش بخش برای میهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل آسمان شهر در دسترسی مناسبی قرار دارد و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو در اختیار آنها قرار می‌دهد. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی کامل، تجربه‌ای به یادماندنی در ذهن مسافران خطه سرسبز شمال ایجاد می‌کند. سالن همایش این هتل نیز به عنوان یکی از امتیازات برجسته آن، با تجهیزات کامل و مدرن، برگزاری مراسم‌های رسمی، میهمانی‌ها و جشن‌ها را به بهترین شکل ممکن تسهیل می‌کند.

هتل آسمان شهر از امکانات دیگری مانند اینترنت وای‌فای رایگان در لابی برخوردار است و با قیمت مناسب خود و نوسازی که انجام شده است، اقامتی مقرون به صرفه را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل نیز به افراد با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی مناسبی ارائه می‌دهد. امکانات و خدماتی مانند آسانسور، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و لباسشویی، ترانسفر گشت با هزینه جداگانه، اتاق چمدان، نمازخانه و اتاق مخصوص سیگاری نیز در این هتل وجود دارد. همچنین در لابی تلویزیون و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارند و در ورودی هتل دستگاه واکس کفش نیز در دسترس مهمانان قرار دارد.

هتل آسمان شهر امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی نیز دارد. فضای سبز و محوطه باصفا با آلاچیق‌ها و پارک بازی مخصوص کودکان، لحظات شاد و آرامش‌بخشی را برای خانواده‌ها و کودکان به ارمغان می‌آورد. همچنین سالن ورزشی و مجموعه آبی نیز در دست ساخت است و به زودی برای استفاده

 مهمانان آماده خواهد شد. نوع اتاق‌های موجود در این هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت‌های یکخوابه ۵ تخته و سه‌خوابه ۶ تخته است. همه اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی با دکوراسیون شیک و تجهیزات متنوعی همچون سیستم تهویه مطبوع هوا، تختخواب‌های راحت، تلویزیون، تلفن، یخچال، اسپلیت، میزکار، صندلی، کمد لباس، رخت آویز، مینی بار با هزینه، گاوصندوق و امکانات بهداشتی مانند حمام‌های اختصاصی با دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و وسایل بهداشتی می‌باشند. هتل آسمان شهر همچنین اقامت کودکان زیر ۴ سال را رایگان ارائه می‌دهد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}