هتل آفتاب شرق کیش

۳ ستاره
استان هرمزگان، جزیره کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک
امکانات و ویژگی ها
پارکینگ
دستگاه خودپرداز
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
میز
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس روزانه اتاق
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل آفتاب شرق کیش، یکی از هتلهای معروف و مورد علاقه مسافرانی است که به جزیره کیش سفر می کنند. این هتل در منطقهای از جزیره کیش واقع شده که دسترسی آسانی به اماکن دیدنی این جزیره دارد.

امکانات و خدمات هتل

امکانات هتل آفتاب شرق کیش عبارتند از اتاقهایی با دکوراسیون مدرن و زیبا، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ رایگان. همچنین این هتل دارای سالنهای کنفرانس و ملاقات است که برای برگزاری جلسات و کنفرانسهای کاری بسیار مناسب هستند.

در مورد خدمات بیشتر هتل آفتاب شرق کیش می‌توان به رویایی ترین اتاق ها با چشم اندازی زیبا به دریا، رستورانهایی با منوی متنوع و کیفیت بالا، سرویس اتاق عالی و خدمات ارزنده دیگر اشاره کرد. در این هتل، اتاقها با دکوراسیون مدرن و لوکس، امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، یخچال، صندوق امانات، تهویه مطبوع و میز کار دارند. همچنین اتاقهای آن دارای تراس یا بالکن هستند که به مهمانان امکان دیدن چشمگیری به دریا و طبیعت اطراف را می‌دهد.

رستورانهای هتل آفتاب شرق کیش انواع غذاهای محلی و بین المللی را ارائه می دهند و همچنین صبحانه بوفهای که شامل موارد مختلفی از جمله میوههای تازه، نانهای محلی، مربا و موارد دیگر است را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. به صورت کلی اگر شما نیز به دنبال یک هتل با بهترین کیفیت هستید، این هتل میتواند یک انتخاب خوب باشد. 

جاذبه های گردشگری

از دسترسی آسان هتل آفتاب شرق کیش به اماکن دیدنی جزیره می‌توان به پارک حیات وحش کیش، بازار ترشیجات و عطاری، بازار مرجان، موزه بادگیر، موزه آبگینه، مجموعه ی خلیج فارس، موزه دریانوردی، موزه روزگار قدیم، آبشار کارون و موزه ی سنگ های قیمتی و جواهرات اشاره کرد.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
هتل های مرتبط
هتل ویدا کیش هرمزگان کیش
هتل امیرکبیر کیش هرمزگان کیش
هتل رُیان قائم کیش هرمزگان کیش
هتل آرامیس کیش هرمزگان کیش
هتل ترنج کیش هرمزگان کیش
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}