هتل آپارتمان ساحلی ماهان محمودآباد

۲ ستاره
استان مازندران، کیلومتر ۶ جاده محمودآباد به سرخرود، روستای دریاسر، خیابان ساحلی
امکانات و ویژگی ها
فضای سبز
تهویه مطبوع
فروشگاه و خرید
سالن بیلیارد
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
اینترنت (wifi)
سیستم گرمایش و سرمایش
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل‌آپارتمان ساحلی ماهان محمودآباد. یکی از هتل‌های بسیار مناسب برای اقامت مسافران است. این هتل در سال 1393 احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه بوده و به‌صورت کلی 28 واحد اقامتی را در خود جای‌داده ست. این هتل در محوطه‌ای بسیار آرام و دنج قرار دارد و از مزیت‌های اصلی این هتل، وجود ساحل اختصاصی آن است که مسافران می‌توانند از آن برای ثبت لحظات خوش به‌خوبی استفاده کنند. این اقامتگاه در فاصله 7 کیلومتری شهر محمودآباد واقع شده است و همچنین در 25 کیلومتری فریدون‌کنار قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل

این اقامتگاه شیک و مدرن، دارای امکانات بسیار گسترده و مناسب است که می‌تواند مورداستفاده مسافرین قرار گیرد. دسترسی راحت به ساحل در کمترین زمان، وجود مناظر دیدنی در اطراف هتل از چشم‌اندازهای طبیعی این هتل است. همچنین در این اقامتگاه می‌توانید از رستوران آن استفاده کنید. در رستوران هتل ماهان، انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود که مسافرین می‌توانند بر اساس ذائقه خود از هریک از غذاها، استفاده نمایند. علاوه بر این، در هتل ماهان، کافی‌شاپ مدرن و مجهزی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و دسرها در آن سرو می‌شود. برای استفاده از خدمات رستورانی و کافی‌شاپی این هتل، بایستی هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.

این هتل دارای پارکینگ اختصاصی بوده و نزدیک به 50 خودرو را در خود جای می‌دهد. همچنین اینترنت هتل در لابی و اتاق‌های آن به‌صورت رایگان در دسترس مسافرین قرار دارد که می‌تواند مزیت محسوب شود. همچنین این هتل دارای زمین فوتبال و والیبال بوده و مسافرین می‌توانند در زمان اوقات فراغت خود از زمین‌های ورزشی آن به‌خوبی استفاده کنند. در واقع محیط خانوادگی هتل ماهان و وجود فضای تفریحی مناسب در این منطقه، از ویژگی‌های این هتل است.

اتاق‌های هتل ماهان، شامل سوئیت‌های دونفره، آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه و آپارتمان‌های چند خوابه است که بر اساس ظرفیت و تعداد مسافرین می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. همچنین امکانات موجود در این هتل و در هریک از اتاق‌های آن شامل سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، دوش، بالکن، اسپیلت، آشپزخانه در سوئیت، یخچال، اتو، تلویزیون LCD، میز آرایش است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
هتل نارنج ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}