هتل آپارتمان نیستان رامسر

۳ ستاره
استان مازندران، شهر رامسر، بلوار معلم، چهارصد دستگاه، خیابان یاسمن ۱۱
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
فضای سبز
پله اظطراری
روم سرویس
جعبه‌ی کمک های اولیه
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
آسانسور
امکانات اتاق
صبحانه
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل‌آپارتمان نیستان رامسر، یکی از هتل‌های شهر رامسر است. این هتل 3 ستاره خدمات و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران عزیز قرار داده است. ازآنجایی‌که شهر رامسر یکی از شهرهای محبوب در زمینه سفر است، اسکان در مکانی مانند هتل‌آپارتمان نیستان می‌تواند خاطره خوشی را برای افراد رقم بزند. این هتل‌آپارتمان دارای 3 طبقه بوده و 23 واحد آپارتمانی دارد. از مزیت‌های بسیار جالب این هتل، می‌توان چشم‌انداز رو به کوه و شهر رامسر اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل

در لابی این هتل، رستورانی بزرگ و مناسب قرار دارد که در هنگام صبح، اقدام به سرو صبحانه می‌نماید. ازآنجایی‌که منظره بی‌نظیری را می‌توان در این هتل مشاهده کرد، شروع صبح در لابی این هتل با سرو صبحانه می‌تواند باعث شروع پرانرژی روز ما باشد. از امکانات اصلی موجود در هتل‌آپارتمان نیستان، می‌توان به یخچال، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد که در تمامی واحدهای این هتل لحاظ شده است. وجود آسانسور در این هتل، باعث راحتی تردد در بین طبقات ساختمانی شده است. 

پرسنل خدماتی این هتل، هرروزه اقدام به سرویس و نظافت تمامی اتاق‌ها و محیط هتل می‌کنند و همین مسئله باعث پاکیزه ماندن همیشگی هتل شده است. در لابی هتل امکان استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد و همچنین دارای فکس است که می‌توان از آن استفاده کرد. وجود پارکینگ اختصاصی در هتل نیستان، از نکات قابل‌توجه در این اقامتگاه است. 

ازآنجایی‌که این هتل به‌مانند هر واحد آپارتمانی مجزا ساخته شده است، این امکان برای مسافران فراهم است که در هر واحد خود، به‌صورت مجزا اقدام به آشپزی کنند و به‌مانند منزل خود می‌توانید اقدام به آشپزی کنید. همچنین در این هتل، خدمات خانه‌داری به‌صورت 24 ساعته به مسافران ارائه می‌گردد. 

این هتل یکی از امن‌ترین هتل‌های منطقه محسوب می‌شود و دارای صندوق امانات است که می‌توانید اشیا گران‌قیمت خود را با خیالی آسوده در جای مخصوص خود قرار دهید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۸
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}