هتل آیدا تبریز

۲ ستاره
استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان امام خمینی، بین منصور و رضانژاد، کوچه علیپور (بالا حمام سابق)، پلاک ۷
شروع قیمت از
۷۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
زنگ هشدار
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
خدمات تور
پله اظطراری
لباسشویی
جعبه‌ی کمک های اولیه
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اجاره خودرو با پرداخت هزینه
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل آیدا تبریز یکی از هتل‌های چهارستاره شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی ایران است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و به راحتی به اماکن دیدنی مهم شهر دسترسی دارد. این هتل با فضایی شیک و مدرن، با تمرکز بر راحتی و رفاه مهمانان طراحی شده است.

امکانات و خدمات هتل

در هتل آیدا تبریز، امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش و مراسم، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان در دسترس است. اتاق‌های این هتل همگی با دکوراسیونی زیبا و مدرن طراحی شده و به همراه امکاناتی مانند تلویزیون با صفحه تخت بزرگ، میز کار، یخچال و تهویه مطبوع مجهز شده‌اند.

با توجه به این که هتل آیدا تبریز در مرکز شهر قرار دارد، به راحتی می‌توان به اماکن دیدنی شهر دسترسی داشت. برخی از این اماکن شامل موزه‌ی جامع شهر تبریز، باغ مرکب، کلیسای سنت استپانوس، آرامگاه قطب‌الدین شاهرخ و میدان شهر (میدان سعدی) هستند. همچنین، با رفتن به سمت جنوب از هتل آیدا تبریز، می‌توان به قلعه بابک خریداری و مسافران از دیدن بنای تاریخی و فرهنگی می‌توانند لذت ببرند.

همچنین، با رفتن به سمت شمال از هتل آیدا تبریز، می‌توان به پارک‌های عمومی شهری مانند پارک شهر و پارک گلستان سفر کرد و از آرامش و طبیعت زیبای این مناطق لذت برد. هتل آیدا تبریز همچنین به دلیل نزدیکی به بازارچه‌های محلی، مراکز خرید و رستوران‌های متعدد، برای تجربه‌ی فرهنگ و تاریخ شهر و خرید از بازارچه‌های محلی، مکانی مناسب است.

برای رفتن به هتل آیدا تبریز، می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی تبریز استفاده کنید. فاصله‌ی فرودگاه تبریز تا هتل آیدا حدود 20 کیلومتر است که می‌توان با تاکسی یا خودروی اجاره‌ای به راحتی این مسافت را طی کرد. همچنین، اگر از راه آهن استفاده می‌کنید، ایستگاه قطار تبریز نیز حدود 3 کیلومتر از هتل آیدا قرار دارد.

هتل آیدا تبریز برای مسافرانی که برای کار به شهر می‌آیند، نیز یک انتخاب خوب است. این هتل دارای سالن‌های همایش و مراسم با ظرفیت متنوع است که می‌تواند برای برگزاری هر نوع رویداد کوچک یا بزرگی مناسب باشد. همچنین، امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت و راه‌اندازی پروژکتور و تجهیزات صوتی نیز در دسترس می‌باشد. در کل، هتل آیدا تبریز با طراحی شیک و مدرن، امکانات رفاهی و دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر، به همراه خدمات حرفه‌ای پرسنل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر تبریز است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به تبریز و جلفا
هتل های مرتبط
هتل ایران تبریز آذربایجان شرقی تبریز
هتل شهریار تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
هتل بوتیک تورال تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۸۵۰,۰۰۰ تومان
هتل بین المللی تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۹۰۰,۰۰۰ تومان
هتل اهراب تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۵۵۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}