هتل ایران تبریز

۲ ستاره
استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان راه آهن، جنب هتل دریا
امکانات و ویژگی ها
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
اعلام حریق
امکانات اتاق
میز
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل ایران تبریز یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر تبریز است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل با داشتن امکاناتی همچون رستوران، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی از جمله محبوب‌ترین هتل‌های شهر تبریز برای مسافران داخلی و خارجی است.

هتل ایران تبریز در فاصله کوتاهی از اماکن دیدنی شهر قرار دارد. به عنوان مثال، مسجد کبود، آرامگاه شاه‌گلی، باغ ملی، موزه جعفری و باغ‌های موزه تاریخی آذربایجان و ... همگی در فاصله چند دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارند.

اگر شما به دنبال تجربه بیشتری در شهر تبریز هستید، می‌توانید از تاکسی یا اتوبوس برای رسیدن به اماکن دیدنی دورتر از هتل استفاده کنید. به عنوان مثال، با ۱۵ دقیقه رانندگی با تاکسی می‌توانید به برج آزادی، موزه قرآن، بازار شرقی، حمام تاریخی آب‌کبود و خیابان شهرآرا و شاهراه شهید مطهری بروید. با توجه به موقعیت مرکزی هتل ایران تبریز، شما می‌توانید به راحتی به بیشتر اماکن دیدنی شهر دسترسی داشته باشید.

هتل ایران تبریز در فاصله نزدیکی از مراکز خرید معروف شهر نیز قرار دارد، به عنوان مثال، مرکز خرید پلاس، مجتمع تجاری پارسیان و ... همگی در فاصله پیاده‌روی قرار دارند.

هتل ایران تبریز از لحاظ دسترسی نیز بسیار مناسب است. این هتل فاصله کمی از فرودگاه بین‌المللی تبریز دارد و به راحتی می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به هتل بروید. همچنین ایستگاه قطار تبریز نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد که به راحتی می‌توانید با استفاده از خط قطارهای داخلی به دیگر شهرهای ایران سفر کنید.

در کل، هتل ایران تبریز با داشتن امکاناتی همچون محل اقامت لوکس، امکانات رفاهی، موقعیت مرکزی و دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر، گزینه خوبی برای اقامت در شهر تبریز برای مسافران داخلی و خارجی است.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۲
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به تبریز و جلفا
هتل های مرتبط
هتل شهریار تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
هتل بوتیک تورال تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۸۵۰,۰۰۰ تومان
هتل بین المللی تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۹۰۰,۰۰۰ تومان
هتل آیدا تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۷۵۰,۰۰۰ تومان
هتل اهراب تبریز آذربایجان شرقی تبریز از ۵۵۰,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}