هتل باران ایزدشهر

۳ ستاره
استان مازندران، شهرستان ایزدشهر، خیابان گلسار ۹، کوچه متل دریا
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
گشت نیم روزی
زنگ هشدار
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
فست فود
اتاق بازی
رمپ
فضای سبز
خدمات برای معلولین
سالن ورزشی
پله اظطراری
لباسشویی
دستگاه پولیش کفش
جعبه‌ی کمک های اولیه
محل اختصاصی ویژه‌ی بازی کودکان
آلاچیق
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
دستگاه خودپرداز
سالن بیلیارد
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل باران ایزدشهر با موقعیتی مکانی عالی در خیابان دریای نور و نزدیک به ساحل قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با طراحی زیبا و با داشتن 42 اتاق در ساختمانی 4 طبقه، از سال 1397 به پذیرایی از مسافران و گردشگران شهر نور می‌پردازد.

در هتل باران ایزدشهر انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها با ظرفیت‌های متنوع وجود دارد. شما می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و سوئیت‌های با ظرفیت 4 و 6 نفر را برای اقامت خود رزرو کنید. امکانات راحتی و رفاهی همراه با دکوراسیون زیبا در اتاق‌ها و سوئیت‌ها فراهم شده است.

پرسنل و کارکنان هتل باران ایزدشهر با خوش‌برخوردی فوق‌العاده تلاش می‌کنند تا شما را در طول اقامت و سفر به ایزدشهر راضی و خشنود نگه دارند. این هتل بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا اقامتی راحت و لذت بخش را برایتان فراهم کند.

امکانات و خدمات هتل

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل باران ایزدشهر به دلیل تمیزی، دلبازی و روشنایی خود برای مسافران بسیار جذاب هستند. بسیاری از اتاق‌ها و سوئیت‌ها از چشم‌اندازی زیبا به دریا و ساحل برخوردارند، به این ترتیب مهمانان می‌توانند از مناظر طبیعی خیره کننده‌ای لذت ببرند.

همچنین، هتل باران ایزدشهر دارای فضای سبز بزرگی است که شامل آلاچیق‌های دلنشین می‌شود. این محیط دنج و آرام، فرصتی عالی را برای قدم زدن در ساحل و لذت بردن از آب و هوای خوش‌ایجاد می‌کند. مهمانان می‌توانند در هر ساعتی از روز از این فضای سبز استفاده کنند و لحظاتی آرام و آرامش‌بخش را تجربه کنند.

رستوران و کافی‌شاپ هتل باران ایزدشهر نیز غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. مهمانان می‌توانند در رستوران ایرانی هتل از غذاهای لذیذ و متنوعی بهره‌برده و در کافی‌شاپ لحظاتی دلپذیر را با نوشیدنی‌های خوشمزه سپری کنند. این امکانات رفاهی باعث می‌شود تا اقامت شما در هتل باران ایزدشهر به یک تجربه خاص و خوشایند تبدیل شود.

جاذبه های گردشگری

دریاچه الیمالات یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف در اطراف هتل باران ایزدشهر است. این دریاچه زیبا و آبی، فرصتی عالی برای آب‌رانی، قایق‌رانی و پیاده‌روی در کنار آب را فراهم می‌کند. با مسافرتی حدوداً 30 کیلومتری می‌توانید به این دریاچه دسترسی پیدا کنید و از فضای طبیعی آرامش‌بخش و مناظر خیره‌کننده آن لذت ببرید.

پارک جنگلی کشپل نیز یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل باران ایزدشهر است. این پارک جنگلی دارای مسیرهای پیاده‌روی زیباست و فضاهای سبز آرامش‌بخشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. همچنین در این پارک تجهیزات تفریحی و سرگرمی متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پارک جنگلی نور نیز یک مقصد دیدنی دیگر در نزدیکی هتل باران ایزدشهر است. این پارک دارای فضاهای سبز و مسیرهای پیاده‌روی زیبا است که شما را به گشت و گذار در میان طبیعت بکشاند. اینجا یک فرصت مناسب برای استراحت و دوچرخه‌سواری نیز وجود دارد.

آبشار آب پری نیز یک جاذبه طبیعی دیدنی در نزدیکی هتل باران ایزدشهر است. بازدید از این آبشار زیبا و رونق بخش به شما فرصتی خواهد داد تا از جریان آب و صدای طبیعت لذت ببرید. با تقریباً 30 کیلومتر پیمودن مسافت، می‌توانید به این آبشار دسترسی پیدا کنید و لحظاتی آرام و شگفت‌انگیز را در این مکان سپری کنید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}