هتل تابان تهران

۲ ستاره
استان تهران، شهر تهران، خیابان انقلاب، ضلع غربی میدان فردوسی، کوچه شاهرود، پلاک ۱
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
زنگ هشدار
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
فضای سبز
روم سرویس
دستگاه پولیش کفش
صرافی
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
اعلام حریق
نمازخانه
کافی شاپ
امکانات اتاق
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس روزانه اتاق
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
سشوار
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

یکی از هتل‌های مناسب موجود در شهر تهران، هتل تابان تهران است. این هتل در سال 1386، افتتاح شد. این هتل در خیابان انقلاب تهران و در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است. این هتل شامل دوطبقه بوده و جمعاً دارای 19 اتاق است. این هتل به دلیل افزایش سطح کیفیت خدمات خود و به‌روزرسانی امکانات آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی، در سال 1396، مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و تجهیزات آن به‌روزرسانی شد.

دسترسی راحت هتل تابان تهران به نقاط مهم، از ویژگی‌های مثبت این اقامتگاه است. به‌عنوان‌مثال، این هتل دسترسی راحتی به مناطقی مانند وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت صنایع و معادن دارد. همچنین نزدیکی این هتل به سفارتخانه‌هایی مانند سفارت روسیه، سفارت انگلیس از دیگر نکات بارز این هتل است؛ بنابراین اگر افرادی قصد انجام امور مهم مانند امور وزارت‌خانه‌ای و یا امور سیاسی دارند، می‌توانند هتل تابان تهران را برای اقامت خود انتخاب کنند. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با دانشگاه امیرکبیر دارد که برای دانشجویان و اساتید می‌تواند مهم باشد.

از مزیت‌های بسیار مهم این هتل، علاوه بر موارد ذکر شده، دسترسی آسان هتل تابان به اماکن مختلف تهران است که از جمله آن می‌توان به تئاتر شهر، باغ‌موزه نگارستان، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، موزه انقلاب اسلامی و دفع مقدس و ... اشاره کرد. همچنین این هتل دسترسی راحتی به پارک رازی، مرکز خرید پلاسکو و ... دارد. 

امکانات و خدمات هتل

این هتل دارای پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای است که در خدمت مسافران گرامی هستند. از امکانات مهم این هتل می‌توان به ارائه سرویس صبحانه به‌صورت روزانه، سرویس بهداشتی و حمام در هر واحد، اینترنت، تلویزیون، یخچال و ... اشاره کرد و همچنین این هتل به‌صورت روزانه، توسط پرسنل خدماتی آن مورد نظافت قرار می‌گیرد. اتاق‌های موجود در این هتل، باتوجه‌به تعداد تخت، ظرفیت، ابعاد و همچنین امکانات به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌گردد که هر فردی می‌تواند باتوجه‌به هدف و امکاناتی که در نظر دارد، یکی از موارد را انتخاب کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به تهران
برنامه سفر 3 روزه به تهران
هتل های مرتبط
هتل خیام تهران تهران تهران
هتل شهر تهران تهران تهران
هتل رزهام تهران تهران تهران
هتل مروارید تهران تهران تهران
هتل امیر تهران تهران تهران
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}