هتل زیارت گرگان

۲ ستاره
استان گلستان، شهر گرگان، انتهای بلوار ناهارخوران، روستای زیارت
امکانات و ویژگی ها
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
آسانسور
نمازخانه
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
اینترنت (wifi)
دمپایی
آباژور
رخت آویز
پاور سوئیچ
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
یخچال
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

اگر علاقه مند به اسکان و اقامت در اطراف شهر و محیطی سرسبز و خوش اب و هوا هستید، هتل زیارت گرگان بهترین انتخاب برای شما است. هتل زیارت در روستای زیارت گرگان واقع شده و شرایط آب و هوایی بسیار دلپذیری دارد. همین شرایط آب و هوایی آن باعث جذب توریست ها و مسافرین بسیار زیادی شده است. مسافران می توانند از گشت زنی تفریحی در اطراف هتل و دیدن مناظر طبیعی لذت ببرند. 

این هتل در روستای زیارت واقع شده و امکان دسترسی و زیارت مسافرین از آستان مقدس امام زاده عبدالله را فراهم می کند. همچنین مسافرین می توانند به چشمه آب گرم روستا بروند. زیارت از شهر گرگان 8 کیلومتر فاصله داشته و یک منطقه ییلاقی سرسبز است که اقامت خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد. دسترسی به این روستا و هتل زیارت هم بسیار ساده بوده و هیچ دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. 

امکانات و خدمات هتل

هتل زیارت گرگان به صورت 5 طبقه بوده و دارای 25 سوئیت و اتاق است که با توجه به نیاز خودتان به صورت تک نفره، دو نفره، خانوادگی می توانید آن را رزرو کنید. پارکینگ اختصاصی این هتل هم در طبقه اول واقع شده است و می توانید خودروهای خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ وجهی تا پایان اقامت در آنجا بگذارید.

قیمت اقامت و رزرو اتاق در این هتل بسیار مناسب بوده و برای کودکان زیر 7 سال به صورت رایگان می باشد. فضایی آرام، با امکانات رفاهی مناسب و شرایط بهداشتی ایده آل باعث شده تا هتل زیارت به یکی از محبوب ترین هتل های شهر گرگان تبدیل شود. 

کارکنان هتل به صورت حرفهای آماده میزبانی از شما عزیزان هستند و می توانید خاطرات خوشی را از بودن در این هتل برای خود رقم بزنید. هتلی امن و مطمئن با چشم اندازی از مناظر طبیعی و زیبا که اسایش را برایتان به ارمغان می آورد. 

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}