هتل ستاره ترکمن بندر ترکمن

۳ ستاره
استان گلستان، شهر بندر تركمن، جاده اسکله
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
سالن تشریفات
روم سرویس
بالکن (تراس)
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
تاکسی سرویس
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

استان گلستان با آب و هوای مطلوب و تنوع طبیعی بی‌نظیر، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگران کشور بوده است. بندر ترکمن، یکی از بندرهای جذاب شمال ایران، در این استان قرار دارد و با جاذبه‌های فراوان خود، مقصدی مهم در صنعت گردشگری به حساب می‌آید. بازارهای ساحلی بندر ترکمن، جاذبه‌هایی فراوانی دارند که مسافران می‌توانند در آنها زمانی دل‌باخته سپری کنند و از فضای سنتی و دوست‌داشتنی آن‌ها لذت ببرند. همچنین، بندر ترکمن به عنوان مهد پرورش اسب‌های مسابقه‌ای شناخته می‌شود و هر ساله تعداد زیادی از مسافران برای تماشای مسابقات اسب‌سواری به این منطقه سفر می‌کنند. هتل ستاره ترکمن با موقعیت بسیار خوب خود در این بندر، به مسافران امکان دسترسی آسان به بسیاری از نقاط گردشگری شهر را فراهم می‌کند. مناطقی همچون شکار ممنوع صوفیکم، جزیره آشوراده، ساحل چاقلی و بازارچه گمرکی، جذاب‌ترین نقاط شهر هستند که با اقامت در این هتل، مسافران می‌توانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. بنابراین، با تهیه بلیط هواپیما و سفر به بندر ترکمن، اقامت در هتل ستاره ترکمن را تجربه کرده و از امکانات و خدمات آن لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل

هتل ستاره ترکمن در بندر ترکمن، علاوه بر ارائه خدمات رفاهی برای مسافران، امکاناتی متنوع را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد. رستوران بزرگ هتل با ظرفیت روزانه 400 نفر، انواع غذاهای خوش طعم را به مسافران ارائه می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا مهمانان با تجربه غذاهای لذیذ، لحظات خوشایند اقامت خود را تکمیل کنند. پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 ماشین نیز از امکاناتی است که به مسافران ارائه می‌شود و برای جایگذاری آسان خودروهایشان نگرانی نداشته باشند.

هتل دارای یک لابی بزرگ است که با مبلمان و تلویزیون تجهیز شده است. این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در صورت تمایل به تماشای تلویزیون در گروه‌های بزرگ، در لابی قرار بگیرند و لحظات زیبایی را برای خود به ثبت برسانند. هتل ستاره ترکمن، به منظور راحتی مسافران، با داشتن آسانسور نیز طراحی شده است تا رفت و آمد در طبقات مختلف را برای مهمانان آسان کند. هتل همچنین امکاناتی همچون نمازخانه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و ... را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

رفتار و برخورد پرسنل نیز از مواردی است که تأثیر قابل توجه‌ای بر رضایت مسافران دارد. پرسنل مجرب هتل ستاره ترکمن با رفتار محترمانه و صمیمانه خود، همواره مورد تحسین مهمانان قرار گرفته‌اند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است و به مهمانان خدمات لازم را ارائه می‌دهد. همچنین، خدمات خانه‌داری نیز از جمله خدمات موجود در هتل است که به تمیزی و نظافت اتاق‌ها اهتمام می‌کند. اتاق چمدان نیز به مسافران امکان می‌دهد بدون نگرانی از محل نگهداری وسایل خود، چمدان و لوازم اضافه خود را در این اتاق نگهداری کنند. هتل همچنین امکاناتی همچون فتوکپی، فکس، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و ... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

هتل ستاره ترکمن با موقعیتی مرکزی و مناسب در بندر ترکمن واقع شده است که به مسافران امکان دسترسی به جاذبه‌های اطراف را می‌دهد. فاصله هتل تا بازارچه گمرکی حدود 1.7 کیلومتر است، که می‌توان به سرعت به آن دسترسی داشت و از فضای سنتی و محلی این بازارچه لذت برد. همچنین، فاصله هتل تا بندر گز حدود 22 کیلومتر است که امکان بازدید از این بندر جذاب و زیبا را به مسافران می‌دهد.

هتل ستاره ترکمن با فاصله تقریبی 47.3 کیلومتر نیز از آق قلا قرار دارد، که مسافران می‌توانند برای بازدید از این شهر تاریخی و دیدنی، به سرعت به آنجا مراجعه کنند. همچنین، فاصله هتل تا روستای جهان نما حدود 73 کیلومتر است، که به مسافران امکان بازدید از این روستا و لذت بردن از چشم اندازهای طبیعی و دیدنی آن را می‌دهد.

با در نظر گرفتن فواصل مناسب هتل ستاره ترکمن تا این جاذبه‌ها، مسافران می‌توانند با راحتی و سرعت به این مناطق گردشگری دسترسی یابند و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های هر یک لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}