هتل سنتی خانه تاریخی آقازاده ابرکوه

استان یزد، شهر ابرکوه، میدان امام حسین، خیابان شهید باهنر، کوچه شهید باهنر ۱۹
شروع قیمت از
۱,۱۷۸,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
چایخانه سنتی
خدمات برای معلولین
روم سرویس
دستگاه پولیش کفش
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
فروشگاه و خرید
تاکسی سرویس
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
میز
دمپایی
آباژور
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل سنتی خانه تاریخی آقازاده، با معماری خشتی و آجری، در دو طبقه احداث شده است و شامل 17 اتاق است. تقسیم‌بندی اتاق‌ها به شرح زیر است: 5 اتاق دوتخته دبل، 5 اتاق دوتخته توئین، 6 اتاق دوتخته دبل وی آی پی، و یک سوئیت پنج‌تخته وی آی پی که دارای 2 اتاق خواب است (یک اتاق دارای یک تخت دبل و اتاق دیگر دارای 3 تخت تکی). ظرفیت کلی این هتل برای اسکان و پذیرش 60 گردشگر است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند و یک توالت ایرانی نیز به صورت مشترک در داخل حیاط هتل قرار دارد. علاوه بر این، خانه آقازاده دارای 2 بادگیر بسیار زیبا و بلند است که از اهمیت ویژه‌ای در آثار ملی ایران برخوردار بوده و تصاویر این بادگیرها حتی بر روی اسکناس 2 هزارتومانی نیز چاپ شده است.

امکانات و خدمات هتل

در هتل سنتی خانه تاریخی آقازاده، شما از امکانات و خدمات زیر بهره‌مند خواهید شد: پارکینگ غیرمسقف مجهز به دوربین مداربسته، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیرایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای‌فای رایگان، رستوران با منوی متنوع و غذاهای محلی و سنتی، کافی‌شاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی فن کوئل، امکان سفارش غذاهای محلی و سنتی، خدمات تمیزی و تعویض اسباب‌های شخصی، خدمات اتاق، خدمات صبحانه، خدمات انتقال و ترانسفر، خدمات نگهداری از چمدان‌ها و وسایل شخصی، خدمات پذیرش 24 ساعته در لابی هتل، امکان استفاده از اتاق جلسات و تجهیزات مربوطه، خدمات تدارکات برای مراسمات و رویدادهای ویژه، امکانات لاندری و خشکشویی، خدمات اطلاع‌رسانی و راهنمایی درباره جاذبه‌های محلی و تفریحی شهر. تمامی این امکانات و خدمات در هتل سنتی خانه تاریخی آقازاده برای شما فراهم شده است تا اقامتی راحت و لذت‌بخش را تجربه کنید.

جاذبه‌های گردشگری

ابرکوه، یکی از شهرستان‌های استان یزد در مرکز ایران قرار دارد و همواره به ویژه در فصول سرد سال مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. جاذبه‌های این منطقه شامل درخت سرو 4500 ساله، مسجد بیرون و مسجد جامع شهر، گنبد عالی، مناره نظامیه، یخچال طبیعی و قدیمی آقازاده (یخچال ورودی ابرکوه)، آستان مقدس امامزاده احمد، قلعه رباط و شهرسب، گنبد سنگی هک و ... می‌باشد. این جاذبه‌ها شامل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مذهبی متنوعی هستند که با تنوع و جذابیت خود گردشگران را به خود جذب می‌کنند و تجربه‌ای متفاوت و بی‌نظیر را به مسافران ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۳ روزه به یزد
هتل های مرتبط
هتل ارگ جدید یزد یزد یزد از ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
بوتیک هتل داد یزد یزد یزد از ۱,۹۱۸,۰۰۰ تومان
بوتیک هتل مشیرالممالک یزد یزد یزد از ۱,۳۷۷,۰۰۰ تومان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}