هتل شهر آمل

۳ ستاره
استان مازندران، شهر آمل، خیابان فرهنگ، جنب پل معلق، روبروی شهرداری
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
چایخانه سنتی
رمپ
روم سرویس
لباسشویی
دستگاه پولیش کفش
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
جکوزی
نمازخانه
خدمات خشکشویی
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
پاور سوئیچ
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل شهر آمل، یک هتل ۳ ستاره در شهر آمل می‌باشد که در زمان پهلوی اول به دست معماران اتریشی ساخته شد. قبلاً با نام شهرداری شناخته می‌شد و پس از تغییرات و بازسازی در سال ۱۳۹۰، نام آن به هتل شهر آمل تغییر کرد و در سوم خرداد سال ۱۳۹۲ به عنوان هتلی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در مساحت کلی ۳۴۰۰ متر مربع و با بنای مفید ۱۷۶۰ متر مربع قرار دارد. ساختمان هتل دو طبقه است و در نزدیکی پل معلق آمل و پل دوازده چشمه واقع شده است.

یکی از ویژگی‌های این هتل، فضای سنتی و تاریخی آن است که برای علاقه‌مندان به سبک معماری سنتی جذابیت دارد. اتاق‌های بزرگ و مناسب و موقعیت مرکزی هتل در قلب شهر آمل و دسترسی آسان به خیابان‌های اصلی و امکانات شهری از مزایای آن به شمار می‌آید. همچنین، فضای داخلی هتل بسیار آرام و دل‌پذیر است که اقامت را بسیار لذت‌بخش می‌کند.

امکانات و خدمات هتل

هتل شهر آمل، دارای دو طبقه است و در این دو طبقه، ۲۲ اتاق با سرویس بهداشتی و حمام قرار دارد. هتل همچنین امکاناتی از جمله چایخانه سنتی، رستوران، لابی، اتاق مدیریت و پارکینگ برای حدود ۹۰ دستگاه خودرو را فراهم می‌کند. در اتاق‌ها، سرویس بهداشتی ایرانی وجود ندارد و همه اتاق‌ها به سرویس بهداشتی فرنگی مجهز هستند.

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب می‌باشند. همچنین، اتاق‌ها دارای بالکن هستند که می‌توانید از آن به منظره زیبای شهر لذت ببرید. در صورتی که پس از گردش خواستید در اتاق استراحت کنید و چایی بنوشید، باید به این نکته توجه کنید که هتل دستگاه چایساز و کتری برقی در اتاق‌ها فراهم نمی‌کند. بنابراین، بهتر است در صورت نیاز به چای‌ساز یا کتری برقی، خودتان آن‌ها را به همراه داشته باشید. همچنین، در صورت نیاز به آب معدنی، باید آن را از قبل تهیه کنید.

هتل شهر آمل امکان سرو صبحانه در اتاق را نیز برای میهمانان فراهم کرده است. هتل شهر آمل دارای پارکینگ رایگان برای مسافران است، بنابراین میهمانان نیازی به نگرانی درباره پارک خودرو خود ندارند و می‌توانند به راحتی از خدمات پارکینگ این هتل استفاده کنند. رستوران مدرن این هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۱۰۰ نفر قرار دارد و غذاهای ایرانی با کیفیت و لذیذ را برای مسافران عزیز ارائه می‌دهد. محیط رستوران تمیز و به روز بوده و بهترین خدمات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

با توجه به موقعیت مکانی هتل شهر آمل، مسافران به آسانی می‌توانند به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های محلی دسترسی پیدا کنند. در ادامه، تعدادی از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های قابل دسترسی از هتل شهر آمل ذکر شده است:

1. پارک جنگلی هلومسر: فاصله این پارک تنها چند دقیقه با خودرو از هتل شهر آمل است و محیطی طبیعی و آرام را برای گردش و تمتع به طبیعت فراهم می‌کند.

2. سیتی سنتر اکسین شمال: این مجموعه با مراکز خرید، رستوران‌ها، سینما و فروشگاه‌های متنوع، فرصتی برای خرید و تفریح فراهم می‌کند و در فاصله قابل قبولی از هتل قرار دارد.

3. پارک دهکده طلایی: فضای سبز و دلپذیر این پارک جهت تفریح و تمتع با خانواده و دوستان مناسب است و از هتل شهر آمل به راحتی قابل دسترسی است.

4. بازار قدیم آمل: یک بازار قدیمی و معروف که محلی برای خرید انواع سوغات و محصولات محلی می‌باشد و تا حدودی نیز به هتل شهر آمل نزدیک است.

5. شهر کتاب آمل: اگر علاقه‌مند به خرید کتاب هستید، می‌توانید به شهر کتاب آمل سر بزنید که مکانی عالی برای کتابخوانی و خرید کتاب‌های مختلف است و از هتل شهر آمل به سرعت قابل دسترسی است.

6. امام زاده ابراهیم (ع) آمل و امام زاده قاسم آمل: این امام‌زادگان مقدس و با ارزش از نظر تاریخی و مذهبی در شهر آمل قرار دارند و با ماشین از هتل به سرعت به آنها دسترسی خواهید داشت.

7. آتشکده آمل و عمارت منوچهری: این مکان‌ها با تاریخچه‌ی فرهنگی و معماری خاص، برای علاقمندان به بازدید از آثار تاریخی و هنری جذابیت دارند و در فاصله قابل قبولی از هتل واقع شده‌اند.

با در نظر گرفتن مکان‌های بالا و دسترسی آسان به آنها، هتل شهر آمل به عنوان مکانی مناسب برای اقامت و بازدید از این جاذبه‌ها می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}