هتل عجم آزادشهر

۳ ستاره
استان گلستان، شهر آزادشهر، میدان جمهوری، کمربندی شمالی
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات باربری
کپسول آتشنشانی
سالن مراسمات
پارکینگ روباز
تالار پذیرایی
رمپ
آتلیه
پله اظطراری
کتابخانه
روم سرویس
لباسشویی
دستگاه پولیش کفش
جعبه‌ی کمک های اولیه
سیستم اطفاء حریق
Transfer خدمات ترانسفر (با هزینه‌ی اضافه)
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
سالن کنفرانس
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
میز غذاخوری
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
صندوق امانات
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل عجم آزادشهر در سال 1389 با درجه‌بندی 3 ستاره شروع به فعالیت کرد و به گردشگران امکان اقامت با خدمات رفاهی مناسب را فراهم می‌کند. این هتل دارای 6 طبقه است و در مجموعه خود 55 واحد اقامتی با امکانات مدرن و رفاهی فراهم کرده است. با توجه به طراحی منحصر به فرد خود، هتل عجم دارای دو برج، یک برج شرقی و یک برج غربی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل در برج شرقی و بخشی دیگر در برج غربی قرار دارند، که هر یک با امکانات بروز و مدرن تجهیز شده‌اند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عجم آزادشهر با ارائه خدمات و امکانات رفاهی، محیطی راحت و دلنشین را برای میهمانان فراهم کرده‌اند. طراحی داخلی آنها به گونه‌ای است که اقامتی را به یادماندنی تجربه کنید. مهمانان می‌توانند از تمامی امکانات رفاهی همچون تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، منبع گرمایشی و سرویس‌های بهداشتی استفاده نمایند.

همچنین، هتل عجم آزادشهر با داشتن واحدهای اقامتی در برج شرقی و برج غربی، امکاناتی را برای میهمانان فراهم کرده است. هر یک از واحدهای اقامتی با دکوراسیون مدرن و طراحی زیبا مجهز شده‌اند. مهمانان می‌توانند از چشم‌اندازهای دلنشین شهر و اطراف هتل لذت ببرند و لحظاتی شاد و آرام را در این محیط راحت سپری کنند.

لازم به ذکر است که هتل عجم آزادشهر ورودی آن دارای تعدادی پله است. این موضوع به مسافران توصیه می‌شود تا در طول ورود و خروج خود مراقب باشند و از استفاده از آسانسور و سایر وسایل ایمنی استفاده کنند.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد هتل عجم آزادشهر، آن را به یکی از مقصدهای محبوب برای مسافران و گردشگران در شهر گرگان تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری

هتل سه ستاره عجم آزادشهر در موقعیتی منحصر به فرد واقع شده است. این هتل در مجاورت کوهپایه‌های رشته کوه البرز و در کمربندی شمالی قرار گرفته است. فاصله آن تا مرکز شهر آزادشهر حدود 3 کیلومتر است، که باعث می‌شود مهمانان به راحتی به مرکز شهر دسترسی داشته باشند.

یکی از مزایای موقعیت مکانی هتل عجم آزادشهر، دسترسی آسان به اماکن تفریحی و گردشگری است. با پیمودن مسافت حداکثر 5 کیلومتری، مهمانان به پارک زیتون تپه دسترسی خواهند داشت. همچنین، امکان دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری دیگر نیز وجود دارد. از جمله این مراکز می‌توان به پارک شهر آزادشهر، پارک و تفرجگاه زیتون تپه آزادشهر، امام‌زاده آق امام، موزه مردم‌شناسی آزادشهر، سینما بهمن، آبشار شیرآباد خان، جنگل کبودوال، دیوار تاریخی گرگان و روستای فارسیان اشاره کرد.

هتل عجم آزادشهر با موقعیتی مناسب و دسترسی آسان به اماکن گردشگری، گزینه‌ی مناسبی برای اقامت و بازدید از شهر آزادشهر و مناطق دیدنی اطراف آن می‌باشد. با استفاده از امکانات و خدمات این هتل، مهمانان می‌توانند لحظاتی خاطره‌انگیز را در این منطقه فراموش نشدنی تجربه کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۹
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه گرگان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی عمارت شبهای جعفرآباد گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی مزرعه آفتابگردان گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی عمارت توسکا گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بومخانه ددنگه گرگان گلستان گرگان
اقامتگاه بوم گردی میرزا عابدین گرگان گلستان گرگان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}