هتل فانوس کیش

۲ ستاره
استان هرمزگان، جزیره کیش، میر مهنا، خیابان لور، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج
امکانات و ویژگی ها
استخر روباز
سالن مراسمات
سالن ورزشی
انبارنگهداری چمدان
ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
سالن کنفرانس
سونا
امکانات اتاق
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
میز غذاخوری
کمد/دراور
سرویس روزانه اتاق
یخچال
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل فانوس کیش یکی از هتل‌های مشهور در کیش است که با داشتن موقعیتی عالی و امکانات متنوع، همگان را به خود جذب کرده است. این هتل در شمال جزیره کیش واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه فاصله با فرودگاه کیش دارد.

امکانات و خدمات هتل

 این هتل دارای رستوران، کافی‌شاپ، استخر روباز، سالن ورزشی و سونا می‌باشد. همچنین این هتل دارای سالن کنفرانس و مراسمات است که برای برگزاری هر نوع رویدادی مانند کنفرانس‌ها، مراسمات عروسی و ... مناسب است.

در مورد امکانات هتل فانوس کیش، می‌توان به اتاق‌های بسیار شیک و مدرن، یک استخر روباز با چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا، رستوران با منوی باز، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین این هتل دارای فضایی زیبا و آرام برای استراحت و تفریح می‌باشد.

دسترسی به اماکن دیدنی

 هتل فانوس کیش در نزدیکی اماکن دیدنی مهم جزیره کیش قرار دارد. از جمله این اماکن می‌توان به بازار شهرک معلم، باغ پردیس، پل جنگلی، شهربازی ملک الشعرای بهشتی، ساحل شمالی و... اشاره کرد. با توجه به اینکه کیش جزیره کوچکی است، به راحتی می‌توان از این هتل به دیگر نقاط جزیره دسترسی داشت. همچنین این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مسافران خود دارد که مسیر رفت و برگشت بین فرودگاه و هتل را برای مسافران بهبود می‌بخشد.

هتل فانوس کیش یکی از هتل‌های برتر کیش می‌باشد که با فضای مدرن و طراحی زیبا، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای اقامتی جزیره کیش محسوب می‌شود. این هتل در منطقه‌ای از کیش واقع شده است که از لحاظ دسترسی به اماکن دیدنی و تفریحی بسیار عالی می‌باشد.

در مورد دسترسی به اماکن دیدنی کیش، هتل فانوس در محله مرکزی واقع شده است و در فاصله نزدیکی از اماکن دیدنی مهم کیش مانند پارک جنگلی کیش، ارگ جلیلی، بازار مرزداران، مجموعه تفریحی دولفین، بازار روز کیش و تالاب هور العظیم قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی می‌باشد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
هتل های مرتبط
هتل ویدا کیش هرمزگان کیش
هتل امیرکبیر کیش هرمزگان کیش
هتل رُیان قائم کیش هرمزگان کیش
هتل آرامیس کیش هرمزگان کیش
هتل ترنج کیش هرمزگان کیش
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}