هتل مازرون قائمشهر

۲ ستاره
استان مازندران، شهر قائمشهر، كمربندی شمالی، جنب مسجدالرسول
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
کافی نت
روم سرویس
دستگاه پولیش کفش
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
تاکسی سرویس
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
صبحانه
اینترنت (wifi)
دمپایی
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۱۴۲۲۴۶۳۰۰

درباره هتل

هتل مازرون قائمشهر، یک هتل مدرن و زیبا در شهر قائمشهر استان خراسان شمالی است. این هتل در سال 1386 ساخته شده و پس از مدتی از سال بهره‌برداری خود را آغاز کرد. در طول سال‌ها، هتل مازرون برای بهبود کیفیت خدمات، بخش‌های مختلفی از هتل را نوسازی کرده است تا بهترین تجربه را برای مهمانان فراهم کند.

هتل مازرون قائمشهر دارای سه طبقه است و در این طبقات 20 واحد اقامتی وجود دارد. هر واحد اقامتی با امکانات مناسب و طراحی زیبا مهمانان را دریافت می‌کند. امکانات رفاهی و خدماتی هتل شامل رستوران، لابی، سالن اجتماعات و پارکینگ می‌باشد که همه با هدف ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مهمانان هتل طراحی شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل مازرون نیز قابل توجه است، زیرا در قلب شهر قائمشهر واقع شده است. این امر به مهمانان این هتل امکان دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر را می‌دهد.

هتل مازرون قائمشهر با ارائه خدمات با کیفیت، طراحی زیبا و موقعیت مکانی مرکزی، انتخابی مناسب برای اقامت در سفرهای تجاری، تفریحی و گردشگری در شهر قائمشهر است. کارکنان مجرب و مهربان هتل نیز همواره در خدمت مهمانان با اخلاق و حرفه‌ای بوده و برای رضایتشان تلاش می‌کنند.

جاذبه های گردشگری

هتل مازرون در موقعیتی مکانی مناسب قرار گرفته است که به مهمانان امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری طبیعی منطقه را می‌دهد. با استفاده از خودرو، می‌توان به طور سریع و آسان به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی مازندران دسترسی پیدا کرد. برای مثال، سد سنبل رود که به عنوان یکی از زیباترین مناظر طبیعی شناخته می‌شود، تنها با 30 دقیقه رانندگی از هتل مازرون قابل دسترسی است. این امر به مهمانان این هتل امکان می‌دهد با صرف زمان کمتری از زیبایی‌های طبیعی اطراف لذت ببرند.

به علاوه، مهمانان هتل مازرون می‌توانند برای صرف وعده‌های غذایی از رستوران داخلی هتل استفاده کنند. اما در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارد که انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند. با بررسی محیط اطراف هتل، مهمانان می‌توانند انتخاب‌های گوناگونی در مورد صرف غذا و نوشیدنی داشته باشند و تجربه‌های متنوعی را از آشنایی با آشپزی محلی و رستوران‌های محلی به دست آورند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}