هتل مروارید صدرا بهشهر

۳ ستاره
استان مازندران، شهر بهشهر، جاده نیروگاه، جنب شرکت نفت خزر
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
فوتبال دستی
میز پینگ پنگ
سالن ورزشی
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
زمین ورزشی
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
اتاق بازی
خدمات تور
فضای سبز
پله اظطراری
روم سرویس
دستگاه پولیش کفش
محل اختصاصی ویژه‌ی بازی کودکان
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
فروشگاه و خرید
تاکسی سرویس
سالن بیلیارد
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
اینترنت (wifi)
میز
دمپایی
آباژور
سیستم اطفاء حریق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل مروارید صدرا بهشهر، هتلی سه ستاره است که در سال 1386 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای سه طبقه است و شامل 114 واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد. مکان قرارگیری هتل در کنار ساحل زیبای خزر در بهشهر، مازندران است و با مساحتی بالغ بر 8300 مترمربع، این هتل اولین هتل ساحلی مازندران در منطقه شرق کشور است.

 

هتل مروارید صدرا بهشهر امکانات و خدمات ویژه‌ای را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله امکانات ویژه آن می‌توان به فضای شهر بازی و بادی به مساحت 2000 مترمربع، دریاچه خصوصی و آلاچیق‌های ساحلی اشاره کرد. این امکانات برای تفریح و استراحت میهمانان در کنار ساحل خزر فراهم شده است.

 

هتل مروارید صدرا بهشهر با موقعیت خاص خود، مکانی مناسب برای اقامت و تفریح در سواحل خزر و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل

هتل مروارید صدرا بهشهر دارای ۱۰۰ واحد اقامتی متنوع است که شامل اتاق‌های دو تخته و سه تخته، ویلاهای ساحلی ۳ نفره و چهار نفره، سوئیت رویال یکخوابه چهار نفره و سوئیت پنت هاوس دو خوابه چهار نفره می‌شود. اتاق‌ها با توجه به جهت قرارگیری خود به ساحل یا دشت منطقه تفاوت دارند.

 

علاوه بر این، اتاق‌ها در برخی از امکانات متفاوت هستند؛ به عنوان مثال، برخی از واحدها دارای آب رایگان، آشپزخانه و بالکن هستند. اما سایر امکانات و خدمات ارائه شده در تمام اتاق‌ها یکسان است. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، امکانات رفاهی مانند آباژور، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز، مبلمان، دراور و یخچال هستند. همچنین، صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود و هر اتاق دارای مینی بار است که استفاده از آن هزینه‌ای دارد.

 

سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها از نوع اسپلیت، فن کوئل و شوفاژ است. سرویس بهداشتی اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و دوش ثابت با لوازم بهداشتی است. همچنین، لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، خمیردندان، مسواک، شانه، حوله و سشوار در هر اتاق موجود است. درب اتاق‌ها با قفل کلید قابل قفل شدن است و اتاق‌ها فاقد روم سرویس و صندوق امانات هستند.

 

هتل مروارید صدرا بهشهر برای سرگرمی مهمانان خود اتاق بازی و سالن بیلیارد دارد تا آن‌ها بتوانند مهارت‌های بازیگری خود را به رخ بکشند. همچنین، برای ورزشکاران سالن ورزشی با دستگاه‌ها و وسایل مختلف وجود دارد و برای کودکان پارک بازی با امکانات متنوع ایجاد شده است.

جاذبه‌های گردشگری

هتل مروارید صدرا بهشهر در موقعیتی قرار دارد که فاصله آن تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک است. عمارت افغان نژاد، با فاصله تقریبی ۱۸.۵ کیلومتر، یکی از اماکنی است که مسافران می‌توانند بازدید کنند. سایت موزه گوهر تپه نیز با فاصله تقریبی ۲۸.۶ کیلومتر قرار دارد و جایی است که علاقمندان به تاریخ و فرهنگ منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند. غار هوتو با فاصله تقریبی ۲۹.۹ کیلومتر نیز از دیگر مقاصد دیدنی است که در این منطقه وجود دارد. چشمه عمارت، کاخ صفی آباد و باغ و عمارت چهلستون بهشهر نیز با فواصل تقریبی به ترتیب ۳۳.۸ کیلومتر، ۳۴.۳ کیلومتر و ۳۴.۲ کیلومتر از هتل قرار دارند. مسافران می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه مناسب و مسیرهای معتبر به این مناطق دیدنی دسترسی یابند و از زیبایی‌های آنها لذت ببرند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}