هتل مزرعه امیر فومن

استان گیلان، شهرستان فومن، کیلومتر ۶ جاده قلعه رودخان، روستای گشت، مجتمع اقامتی پذیرایی امیر (هتل مزرعه)
شروع قیمت از
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
راهنمای تور
پارکینگ روباز
چایخانه سنتی
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
محل اختصاصی ویژه‌ی بازی کودکان
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل مزرعه امیر با طراحی مدرن و جدید، در یک مجموعه اقامتی با ظرفیت اسکان و پذیرش 54 گردشگر واقع شده است. هتل آپارتمان امیر نیز در این مجموعه به‌صورت یک مجتمع 1500 متری و با 9 سوئیت 60 متری فراهم آمده است. این سوئیت‌ها شامل اتاق خواب، آشپزخانه و تراس می‌شوند.

هر سوئیت به ظرفیت 6 نفر بوده و دارای تخت‌های خوابی است که 3 تخت در اتاق و 3 تخت دیگر در هال قرار دارند. تمامی سوئیت‌ها به سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی مجهز هستند. همچنین، آشپزخانه‌های سوئیت‌ها دارای تجهیزات کاملی همچون یخچال، سینک ظرف‌شویی و ظروف هستند، اما گاز برای آشپزی درون این آشپزخانه‌ها قرار ندارد.

امکانات وخدمات هتل

اقامتگاه مزرعه امیر با ارائه امکانات و خدمات ویژه‌ای برای رفاه مسافران مشغول به کار است. از جمله این امکانات می‌توان به تلویزیون در هر سوئیت، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای‌فای رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی با استفاده از اسپلیت و شوفاژ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ غیرمسقف در محوطه با ظرفیت 15 ماشین، لابی سنتی تحت پوشش دوربین مداربسته، چایخانه، و رستوران با توانایی طبخ و ارائه انواع غذاهای محلی منطقه مانند میرزاقاسمی، باقالی قاتوق، ترشه تره، کباب ترش و خورشت اناربیج و... اشاره کرد. این تسهیلات به منظور ایجاد تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش برای مهمانان گرامی در این اقامتگاه فراهم آمده است.

جاذبه های گردشگری

منطقه کوهستانی فومن با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی متنوعی همچون نواحی جنگلی، مراتع، قله‌ها و ارتفاعات زیبا که مناسب برای گردشگری و کوه‌پیمایی می‌باشد، جذابیت زیادی دارد.

مواردی مانند غار خون فوشه، رودخانه پلنگ ور، منطقه حفاظت شده گشت رودخان و سیاه مزگی با رودهای فراوان، چشمه‌های آب معدنی علی زاخونی و زمزمه، پارک جنگلی ماسوله، قلعه رودخان (قلعه هزار پله ایران)، آبشار دوقلو گشت رودخان، روستای کمامردخ، روستای شولم، امامزاده ولی مردخ، و امامزاده سید ابراهیم ابرود از جمله مکان‌هایی هستند که مسافران به تجربه ارزشمندی در منطقه خواهند داشت.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۱
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}