هتل نگین بابل

۱ ستاره
استان مازندران، کیلومتر ۲۵ جاده بابل به بابل کنار، شهر مرزیکلا
امکانات و ویژگی ها
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
تالار پذیرایی
فضای سبز
خدمات پزشکی
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
پارکینگ
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
تاکسی سرویس
آسانسور
نمازخانه
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
آب رایگان
میز
دمپایی
آباژور
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
چای‌ساز
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۱۱۳۲۶۳۷۰۶۶

درباره هتل

هتل نگین بابل در شهر مرزیکلای بابل و استان مازندران قرار دارد و در سال 1389 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای 10 اتاق با امکانات و خدمات رفاهی مناسب است. هتل نگین بابل بر روی یک تپه با ارتفاع ۱۵۰ متری قرار گرفته است. این موقعیت به هتل نگین بابل چشم‌اندازی منحصر به فرد به جنگل‌ها و دشت‌های اطراف می‌بخشد. همچنین، فضای سبز هتل نیز محیطی آرام و مناسب برای قدم زدن و بازی کودکان است.

امکانات وخدمات هتل

هتل نگین بابل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و امکانات متنوعی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است که برای مهمانان رایگان استفاده قرار می‌گیرد. امکانات دیگر هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، آسانسور، نمازخانه، تالار عروسی، صندوق امانات، فکس، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات، تلویزیون در لابی و شبکه پخش فیلم می‌باشند.

همچنین، هتل نگین بابل دارای فضای سبزی است که برای قدم زدن و بازی کودکان بسیار مناسب است. مهمانان هتل می‌توانند برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های شهری از تاکسی سرویس هتل استفاده کنند. همچنین، خدمات پزشکی نیز به منظور حفظ سلامتی و رفاه بیشتر برای مهمانان در دسترس قرار می‌گیرد. خدمات خانه داری و بیدار باش نیز در این هتل ارائه می‌شوند.

کارکنان هتل نگین با مهربانی و خون‌گرمی در تمام مراحل اقامت مهمانان را همراهی می‌کنند و سعی می‌کنند تا محیط آرام و راحتی را برای آن‌ها ایجاد کنند. این ویژگی مثبت همراه با سایر امکانات و خدمات هتل نگین، اقامتی خوب و لذت بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

هتل نگین بابل دارای واحدهای اقامتی با امکانات رفاهی و آسایش می‌باشد. امکانات این واحدها شامل یخچال، چای‌ساز، آب رایگان، تلویزیون، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وسایل بهداشتی و دمپایی می‌باشند.

جاذبه های گردشگری

هتل نگین بابل با موقعیت مکانی خود، دسترسی آسان به برخی از جاذبه‌های گردشگری منطقه را فراهم می‌کند. این هتل در فاصله نزدیکی به رودخانه بابلرود قرار دارد که شما می‌توانید از طبیعت زیبای اطراف آن لذت ببرید.

علاوه بر این، پارک جنگلی تلار و آب بندان ساروکلا نیز در دسترس قرار دارند و شما می‌توانید از فضای سبز و طبیعت آرام این مناطق استفاده کنید.

دریاچه سد البرز و زیارتگاه سید علی کیا سلطان نیز از جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند و می‌توانید بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود در نظر بگیرید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}