هتل وندیک همدان

۳ ستاره
استان همدان، شهر همدان، بلوار بعثت، خیابان سعیدیه جنوبی، جنب استادیوم ملت
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
کتابخانه
دستگاه پولیش کفش
تهویه مطبوع
پارکینگ
اينترنت (Wifi)
استخر سرپوشیده
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
کافی شاپ
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
صبحانه
اتو
دمپایی
آباژور
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل وندیک همدان، یکی از هتل‌های برتر این شهر است که می‌توانید برای اقامت در طول سفر خود به این شهر تاریخی آن را انتخاب کنید. این هتل در سال 1370 احداث شده است و در سال 1398 هم آخرین بازسازی آن انجام شد تا با شرایط بهتر و امکانات رفاهی بیشتری پذیرایی مهمانان عزیز باشد. 

هتل وندیک در بلوار بعثت در خیابان سعیدیه جنوبی واقع شده است. نمایی لوکس و زیبا دارد که می‌تواند توجه هر رهگذری را به خود جلب نماید. این هتل 3 طبقه دارای 17 باب اتاق است که امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

امکانات و خدمات هتل

هتل وندیک همدان امکانات خارق العاده‌ای نظیر پیست، زمین گلف، امکاناتی جهت اجاره خودروهای آفرود، دو میدانی و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین دارای باغ ویلای اختصاصی با گارد تشریفاتی برای پذیرایی است که می‌توانید جهت برگذاری مهمانی‌های خود از آن استفاده نمایید. 

هتل وندیک پذیرای مهمانان خارجی و داخلی است. کادر مجرب و آموزش دیده هتل در خدمت مهمانان هستند تا سفری خاطره انگیز داشته باشند. کادر هتل مسلط به زبان فرانسوی، استانبولی، چینی، انگلیسی، روسی و اسکاندیناوی هستند تا مهمانان خارجی هم احساس راحتی داشته باشند. 

این هتل در اتاق‌های خود امکاناتی همچون اینترنت، تلویزیون، یخچال، دراور، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و... در نظر گرفته است تا مسافران آسایش بیشتری در طول اقامت خود داشته باشند. از دیگر تجهیزاتی که در هتل وجود دارد می‌توان به دستگاه واکس کفش، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانت، کتابخانه و نمازخانه و... اشاره کرد. 

هزینه اقامت در هتل وندیک همدان با توجه به نوع اتاق متفاوت خواهد بود. اما با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. صبحانه در هتل رایگان بوده و برای دیگر وعده‌های غذایی می‌توانید از رستوران وندیک به انتخاب خودتان غذاهای ایرانی یا فست فود سفارش دهید. 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به همدان
برنامه سفر 3 روزه به همدان
هتل های مرتبط
اقامتگاه بوم گردی شبستان همدان همدان همدان
اقامتگاه بوم گردی شهر پنهان سامن ملایر همدان ملایر از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
اقامتگاه بوم گردی خانه سادات تویسرکان همدان تویسرکان از ۶۶۷,۰۰۰ تومان
هتل خاتم همدان همدان همدان
هتل آپارتمان سفیر همدان همدان همدان
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}