هتل پگاه تنکابن

استان مازندران، َشهر تنکابن، روستای بالا اشتوج
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
کپسول آتشنشانی
روم سرویس
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۲۵۹۸۶۶۵۹

درباره هتل

هتل آپارتمان پگاه در منطقه دو هزار، روستای بالا اشتوج واقع شده است. این هتل دارای 4 سوئیت با ظرفیت 5 نفر در هر واحد است، و در کل قادر به میزبانی و اسکان حداکثر 20 گردشگر می‌باشد. هر یک از واحدها دارای یک اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی یا توالت فرنگی) و حمام هستند. 

این هتل آپارتمان در محیطی سبز و دلنشین در منطقه تنکابن واقع شده است، که به گردشگران امکان اقامت در محیطی متفاوت و یادمان‌انگیز را می‌دهد. با اقامت در این هتل، شما می‌توانید به لذت بردن از طبیعت زیبای این منطقه و گشت و گذار در اماکن دیدنی آن پرداخته و تجربه‌ای به یادماندنی را به دست آورید.

امکانات و خدمات هتل

در هتل آپارتمان پگاه انواع غذاهای محلی و سنتی مانند پلو ماهی، میرزا قاسمی، کشک و بادمجان، جوجه و کباب تهیه می‌شود. مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر و لذیذ آن لذت ببرند.

علاوه بر این، هتل آپارتمان پگاه امکاناتی را برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته است. این امکانات شامل پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، راهنمای محلی و سیستم گرمایش شوفاژ می‌باشد. همچنین، لازم به ذکر است که به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه، برای واحدها سیستم سرمایش در نظر گرفته نشده است.

جاذبه های گردشگری

دیدنی های این منطقه جنگل دوهزار و سه هزار، قلعه مارکوه، پل چشمه کیله، مرداب نشتارود، دشت دریاسر، آبگرم فلکده، روستای قلعه گردن، پارک جنگلی خشکه باران، آبشارهای کوهسر، آبشار تودارک، پارک جنگلی چالدره و آبشار سنگ بن چشمه را در بر می‌گیرد. این جاذبه‌ها با زیبایی‌های طبیعی خاص خود، هر فصل سال گردشگران زیادی را جذب می‌کنند و امکان تجربه لحظاتی دلپذیر در آغوش طبیعت را به آنها می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}