هتل کیانا نور

۲ ستاره
استان مازندران، شهر نور، خیابان امام خمینی
امکانات و ویژگی ها
صندوق امانات
خدمات تهیه بلیط
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتشنشانی
ماساژ
روم سرویس
امکانات فکس و کپی
تهویه مطبوع
انبارنگهداری چمدان
اينترنت (Wifi)
خدمات تماس بیدار باش (Wakeup Call)
تاکسی سرویس
اعلام حریق
آسانسور
نمازخانه
خدمات خشکشویی
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
آب رایگان
مینی بار
صبحانه
میز
آباژور
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد/دراور
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره هتل

هتل کیانا در سال 1382 در شهر نور به عنوان یک هتل 2 ستاره شروع به فعالیت کرده است. با توجه به تمرکز بر رفاه حال مسافران، در سال 1400 به بازسازی و بهبود امکانات هتل پرداخته شده است. ساختمان این هتل 4 طبقه دارای 24 باب اتاق است که به مسافران خدمات اقامتی ارائه می‌دهد. با توجه به تجدید نظر و ارتقاء آن، هتل کیانا به مسافران امکانات بهتری را در اختیار می‌گذارد.

این هتل با تعداد طبقات و اتاق‌های متعدد خود، به مسافران انتخابی مناسب را برای اقامت در شهر نور ارائه می‌دهد. امکانات و خدمات متنوع این هتل، به مسافران امکان فراهم کردن اقامتی راحت و لذت‌بخش را می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل

هتل کیانا نور با ارائه امکاناتی نظیر اینترنت رایگان و نامحدود، آسانسور، نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، رستوران ایرانی، تالار پذیرایی و روم سرویس، سعی در ایجاد تجربه اقامتی راحت و رضایت بخش برای مسافران خود دارد.

مهمترین امکانات هتل کیانا نور شامل اینترنت رایگان و نامحدود است که به مسافران امکان دسترسی به اینترنت بدون هیچگونه محدودیتی را می‌دهد. همچنین وجود آسانسور در هتل، تسهیل در حرکت و انتقال بین طبقات را فراهم می‌کند.

همچنین، هتل کیانا نور امکان خدمات تهیه بلیط را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. این خدمات شامل رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و سایر وسایل نقلیه است. رستوران ایرانی هتل نیز با ارائه انواع غذاهای ایرانی، محیطی مناسب برای لذت بردن از غذاهای محلی و متنوع را فراهم می‌کند. همچنین تالار پذیرایی و روم سرویس در هتل کیانا نور به مسافران امکانات مناسبی برای برگزاری مراسم و جلسات را فراهم می‌کند.

جاذبه های گردشگری

یکی از مزایای بارز هتل کیانا نور، دسترسی آسان آن به ساحل دریای خزر است. با وجود موقعیت مناسب هتل، مسافران می‌توانند به راحتی به ساحل دریا دسترسی پیدا کرده و لذت بردن از آب و هوای طبیعی و شنا در آب دریا را تجربه کنند.

علاوه بر این، هتل کیانا نور در محلی قرار گرفته است که به راحتی به اماکن تفریحی محلی دسترسی دارد. آبشار آب پری، دریاچه الیمالات و جنگل کشیل از جمله جاذبه‌های دیدنی در شهر نور هستند. با اقامت در هتل کیانا نور، می‌توانید به آسانی این مکان‌ها را بازدید کرده و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در آن‌ها سپری کنید.

از این رو، هتل کیانا نور برای مسافرانی که به دنبال تجربه‌ی تفریحات طبیعی و دیدنی‌های شهر نور هستند، انتخابی مناسب خواهد بود.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}