ویلای کاج املش

استان گیلان، شهرستان املش، روستای جیرگوابر
شروع قیمت از
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
بخاری گازی
رخت آویز
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

ویلا کاج با متراژ 120 متر مربع و دو اتاق خواب به مساحت 12 متری، نشیمن و آشپزخانه ارائه می‌شود. این ویلا به صورت دربسته برای مهمانان در دسترس است و در کل به تعداد 12 نفر امکان اسکان و پذیرش فراهم می‌کند.

ویلا کاج دارای هشت سرویس کف خواب است، به همین دلیل سایر مهمانان باید سرویس خواب خود را به همراه داشته باشند. این مکان با فضای خصوصی و آرام برای لذت بردن از تعطیلات یا اقامت در محیطی طبیعی و زیبا مناسب است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

ویلا کاج دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی در داخل ویلا است که راحتی مهمانان را تضمین می‌کند. سیستم سرمایش و گرمایش این ویلا شامل کولر و بخاری گازی می‌باشد، که امکان تنظیم دمای مطبوع در طول سال را فراهم می‌کند.

آشپزخانه کامل با یخچال، اجاق گاز و تجهیزات آشپزی، مبلمان راحت، تلویزیون و پارکینگ غیر مسقف در حیاط اقامتگاه از جمله امکاناتی هستند که برای راحتی و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

امکان گردش در جنگل‌های اطراف ویلا با جیپ روسی نیز وجود دارد و می‌توانید از این فرصت برای کاوش در طبیعت و دیدن مناظر زیبای اطراف استفاده کنید. چشم‌انداز این ویلا به باغات چای و کوه‌های سبزپوش دلنشین است که تجربه‌ی بی‌نظیری را به مهمانان ارائه می‌دهد.

جاذبه های گردشگری

جنگل‌های سرسبز، زمین‌های چای و برنج، و باغات متنوعی که میوه‌های خوشمزه مثل نارنج، تمشک، گوجه سبز و ازگیل را تولید می‌کنند، همگی این منطقه را به یک مقصد طبیعت‌دوستانه و زیبا تبدیل کرده‌اند.

با نزدیکی به شهر املش و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متنوعی مانند آبشار سیاه تاش و پارک رانکوه، مسافران امکان دارند تجربه‌های متنوعی از طبیعت و تفریح داشته باشند. این منطقه به عنوان یک مقصد تفریحی و استراحتی بسیار جذاب به نظر می‌آید.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۳
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}