ویلا چوبی اردیبهشت اسالم

استان گیلان، شهرستان اسالم، دهستان خرجگیل، روستای لاکتاشون، خیابان بهشت
امکانات و ویژگی ها
فوتبال دستی
جاروبرقی
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
آلاچیق
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
رادیاتور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی اردیبهشت یک ویلا چوبی تازه‌ساخت و تمیز در منطقه‌ای به ویژگی‌های روستایی و جنگلی و با آب و هوای خوش در جاده اسالم به الماس واقع شده است. جالب است که این ویلا در کنار یک رودخانه کوچک قرار دارد که صدای آب خنک آن اطراف را به زیبایی فرا می‌گیرد و اقامت در اینجا تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش خواهد بود.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه اردیبهشت یک ویلا دوبلکس سه خوابه است. در طبقه پایین، امکانات شامل نشیمن، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می‌باشد. در طبقه بالا، دو اتاق خواب دیگر و یک تراس عمومی وجود دارد، همچنین یکی از اتاق‌ها دارای تراس جداگانه است.

خدماتی که این بوم گردی برای رفاه حال گردشگران فراهم کرده است بسیار جذاب و کامل می‌باشد. این خدمات شامل پارکینگ اختصاصی غیرمسقف با ظرفیت 2 خودرو، راهنمای محلی برای کمک به گردشگران در آشنایی با منطقه، محلی برای باربیکیو و آتشکده برای لذت‌بردن از شب‌هایی گرم و دلپذیر در طبیعت، تخت‌های سنتی برای استراحت راحت، سیستم گرمایشی شوفاژ برای راحتی در فصول سرد سال و سیستم سرمایش اسپلیت برای مدیریت دمای محیط در فصول گرم را فراهم می‌کند.

این روستا نقطه شروع بسیاری از گروه‌های گردشگری برای جنگل نوردی و کوهنوردی است و امکان هماهنگی برای تورهای طبیعتگردی نیز در دسترس است. توجه داشته باشید سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط واقع شده است.

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه‌ها و زیبایی‌های منطقه می‌توان به ییلاق دشته، آبشار نره گر، روستای کزج، دریاچه نئور، قلعه خشتی گیلوان، تپه‌های سرسبز اندیل، پارک جنگلی گیسوم، پارک جنگلی سیاهداران، آبشار ویسادار، آبشار زمرد، آبشار لاتون، دریاچه سراگاه و قلعه صلصال اشاره کرد. این مناطق با طبیعت خیره‌کننده و چشم‌اندازهای زیبا برای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان جذابیت دارند و فرصتی مناسب برای استراحت و تجربه لحظات شگفت‌انگیز در طبیعت ارائه می‌دهند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۵
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}