کلبه سوئیسی اطلس سوادکوه

استان مازندران، شهرستان سوادکوه، حدفاصل سوادکوه شمالی و بابل، شهر مرزیکلا
شروع قیمت از
۲,۴۴۷,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
فضای سبز
جعبه‌ی کمک های اولیه
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بخاری گازی
هیتر برقی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
آشپزخانه
کولر گازی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۶۴۳۱۵۱۵

درباره اقامتگاه

اقامتگاه کلبه سوئیسی اطلس با فضای دنج و آرام و دیوارهای چوبی، دو کلبه دوبلکس مبله یک خوابه با مساحت 50 مترمربع را ارائه می‌دهد. این کلبه‌ها قابلیت پذیرایی حداکثر 8 نفر را دارند. طبقه بالای کلبه دارای یک اتاق خواب با تخت دبل می‌باشد و در طبقه پایین نیز تخت دبلی دیگر در قسمت نشیمن کلبه قرار دارد. این کلبه‌ها کاملاً مبله شده اند و به مهمانان امکانات راحتی و آسایش را فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامتگاه کلبه سوئیسی اطلس دارای تمامی امکانات رفاهی برای راحتی و لذت بردن مهمانان می‌باشد. هر دو کلبه مجهز به آشپزخانه کامل و لوازم آشپزخانه هستند. همچنین دارای اسپلیت، تلویزیون، بخاری گازی و برقی جهت گرمایش و سرمایش می‌باشند. هر کلبه دارای حمام مستقل است، کلبه اول دارای سرویس بهداشتی ایرانی اختصاصی و کلبه دوم دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اختصاصی است. این اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی است.

موقعیت مکانی این اقامتگاه در نزدیکی جاده قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است. هر کلبه دارای فضای پارک خودرو در درب کلبه خود است. لازم به ذکر است اقامتگاه آوای باران فاقد غذاخوری و رستوران است، اما می‌توانید در آشپزخانه داخل کلبه غذاهای خود را آماده کنید یا با هماهنگی با مسئول اقامتگاه، غذا را از رستوران طرف قرارداد سفارش دهید. همچنین در نزدیکی اقامتگاه، مجتمعی شامل پمپ بنزین و سوپرمارکت وجود دارد که می‌توانید نیازهای خود را تأمین کنید.

جاذبه های گردشگری

اطراف اقامتگاه کلبه سوئیسی اطلس در شهر بابل و مناطق نزدیک به آن، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد که مسافران می‌توانند از آنها بازدید کنند. دریاچه سد سنبل رود، هفت آبشار، آبشار آهکی، جنگل بکر لفور، دریاچه سد شیاده، آبشار درازکش، دریاچه کامیکلا، آبگرم طبیعی ازرود، موزه بابل، تالاب رمنت، جنگل شیاده، جنگل نارنجلو، آبشار کیمون، آبشار گزو و آبشار کلیره از جمله این جاذبه‌ها هستند. این مناطق طبیعی متنوع و زیبا امکان تفریح و دیدن برای مسافران را فراهم می‌کنند و از اقامتگاه کلبه سوئیسی اطلس قابل دسترسی هستند. مسافران می‌توانند این جاذبه‌های طبیعی را برای تجربه و آشنایی بیشتر با مناظر طبیعی منطقه مشاهده کنند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۷
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}