کلبه سوئیسی ماهان سوادکوه

استان مازندران، شهرستان بابل، حدفاصل شیرگاه به بابل کنار، شهر مرزیکلا، انتهای خیابان، روبروی پمپ بنزین
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
کپسول آتشنشانی
پارکینگ روباز
جعبه‌ی کمک های اولیه
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
استخر سرپوشیده
امکانات اتاق
بخاری گازی
لوازم آشپزخانه
اجاق گاز
کمد/دراور
آشپزخانه
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۱۱۸۴۸۹۴

درباره اقامتگاه

کلبه‌های سوئیسی ماهان با دارا بودن دو واحد کلبه سوئیسی دوبلکس، امکاناتی را برای اقامت شما فراهم کرده‌اند. یکی از این کلبه‌ها دارای استخر و دیگری فاقد استخر است. این اقامتگاه با داشتن یک اتاق خواب در طبقه بالا و تخت دبل در هر طبقه، قابلیت اسکان و پذیرش حداکثر 6 نفر در هر کلبه را دارد.

 

کلبه سوئیسی با استخر مجهز به حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اختصاصی است تا امکان راحتی و خصوصی بیشتری را به شما ارائه دهد. کلبه دیگر از حمام و سرویس ایرانی اختصاصی برخوردار است.

 

برای سرمایش و گرمایش کلبه‌ها، از اسپیلیت و بخاری گازی استفاده می‌شود که برای ایجاد شرایط مطبوع در تمام فصول سال کمک می‌کند. همچنین، اقامتگاه دارای پارکینگ غیر مسقف اختصاصی در نزدیکی ورودی کلبه‌ها می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده خودروی خود را پارک کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه

آشپزخانه و میز ناهارخوری از جمله امکاناتی هستند که توسط کلبه‌های سوئیسی ماهان برای مهمانان ارائه می‌شوند. این اقامتگاه به شما این امکان را می‌دهد تا در آشپزخانه داخل کلبه خود غذاهای محبوب خود را تهیه کنید.

 

لازم به ذکر است که این اقامتگاه فاقد رستوران غذاخوری است، اما با توجه به وجود آشپزخانه‌های داخل کلبه‌ها، شما می‌توانید خود غذاهایتان را پخت کنید. همچنین، در صورت تمایل به خوردن غذا در رستوران، می‌توانید از رستوران‌های نزدیک به اقامتگاه استفاده کنید و غذا تهیه نمایید.

جاذبه های گردشگری

سد سنبل رود به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به کلبه‌های سوئیسی ماهان یک مقصد دیدنی است. فاصله نسبتاً کم اقامتگاه با سد سنبل، باعث می‌شود مهمانان اقامتگاه به راحتی به این جاذبه طبیعی برسند و از منظره‌های بکر و دیدنی اطراف سد لذت ببرند. وجود طبیعت بکر و فرصت برای تماشای مناظر طبیعی زیبا از جمله مزایای بازدید از سد سنبل رود می‌باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می‌کند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}