کلبه های سنتی محبوب تالش

استان گیلان، ۲۹ کیلومتری شهرستان تالش، روستای گدول
شروع قیمت از
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
باربیکیو
حمام عمومی
راهنمای تور
آشپزخانه مشترک
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
پارکینگ روباز
یخچال مشترک
فضای سبز
آلاچیق
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
رخت آویز
اقلام بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
میز غذاخوری
اجاق گاز
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۱۹۳۴۱۱

درباره اقامتگاه

کلبه‌های ییلاقی محبوب در روستای گدول، شهرستان تالش در استان گیلان، به عنوان مقصدی دلپذیر و مورد علاقه قرار دارند. این کلبه‌ها در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا و در منطقه‌ای بکر، در دامنه کوه‌های البرز با چشم‌اندازی زیبا از جنگل و کوهستان قرار دارند.

مجموع مساحت زمین این مکان حدود 3000 متر مربع است و شامل 5 کلبه چوبی و سنتی زیبا می‌شود. مساحت هر کلبه حدود 40 متر مربع است و آنها به فاصله 4 متری از یکدیگر در نقطه‌های مختلف زمین قرار گرفته‌اند. این مکان با چیدمان خاص و طبیعت زیبای اطرافش، یک مقصد مناسب برای استراحت و تفریح در طبیعت است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

هر یک از کلبه‌ها در مزرعه قوها دارای تجهیزات و امکانات کاملی برای راحتی مهمانان می‌باشد. این امکانات شامل آشپزخانه کوچک، یخچال، تراس اختصاصی، بخاری گازی، رختخواب سنتی، ظروف آشپزی، سینک ظرفشویی، باربیکیو، سرویس بهداشتی فرنگی و دوش می‌باشد. تراس‌های اختصاصی کلبه‌ها با سبک سنتی و بومی با استفاده از مصالح چوب و کاهگل طراحی شده‌اند.

در مجموعه تعدادی سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک در نظر گرفته شده است و همچنین دو آتشکده در اختیار میهمانان قرار دارد.

در این مکان، مهمانان می‌توانید غذاهای اورگانیک و محلی مانند آبگوشت، میرزا قاسمی، باقالا قاتق، ترشی تره، جوجه محلی شکم پر و ماهی قزل‌آلا را سفارش دهید. همچنین انواع لبنیات محلی شامل پنیر، کره، عسل و تخم مرغ محلی نیز با هماهنگی میزبان در دسترس می‌باشند.

با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط ییلاقی، کلبه‌ها سیستم سرمایشی ندارند و آب مصرفی آنها از منابع طبیعی چشمه تأمین می‌شود.

اقامتگاه مزرعه قوها در فاصله 10 کیلومتری از جاده قرار دارد و امکان پارک ماشین در داخل محوطه فراهم است. با این حال، برای دسترسی به اقامتگاه به دلیل مشکلات جاده‌ای، توصیه می‌شود تا پیش از تاریکی هوا به مقصد برسید.

جاذبه های گردشگری

در اطراف کلبه‌های چوبی سورتمه تالش، مکان‌های دیدنی فراوانی وجود دارد که می‌توان به آنها سفر کرد. این مناطق شامل مقاصدی همچون ساحل قرق، دریاچه سراگاه، دریاچه بیلگو، حمام تاریخی مریان، مسجد قدیمی اق اولر، کاخ سردار امجد، جنگل گیسوم تالش، آبشار طبقاطی شیلوشت، مناطق ییلاقی سوباتان، بیلگو، دران، ییلاق طول گیلان، کوه تیلار و کوه کلاهوو را می‌توان نام برد.

این مکان‌ها با طبیعت بکر و مناظر زیبایی که ارائه می‌دهند، برای گردشگران و طبیعت‌دوستان مناطقی مناسب برای بازدید و تجربه‌ی لحظاتی شگفت‌انگیز به حساب می‌آیند.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۴
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
هتل های مرتبط
هتل پاپیون رودسر گیلان رودسر
هتل نارنج متین چابکسر گیلان چابکسر
هتل زیتون 2 رودبار گیلان رودبار
هتل رویال ماسال گیلان ماسال
هتل الماس بندرانزلی گیلان بندرانزلی
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}