کلبه های سوئیسی زمزم سوادکوه

استان مازندران، شهر سوادکوه، روستای برنجستانک، جاده فیروزکوه، ۸ کیلومتری قائم شهر، جاده کارخانه صنعتی بشل، دهکده توریستی برنجستانک
امکانات و ویژگی ها
پذیرش ۲۴ ساعته
باربیکیو
راهنمای تور
پارکینگ روباز
فضای سبز
تهویه مطبوع
اينترنت (Wifi)
فروشگاه و خرید
image/svg+xml رستوران
امکانات اتاق
بخاری گازی
سیستم گرمایش و سرمایش
کولر گازی
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
تلفن
سرویس بهداشتی فرنگی
حمام
مشاهده بیشتر
درباره

درباره اقامتگاه

یکی از زیباترین و بهترین دهکده‌های توریستی که در سوادکوه مازندران واقع شده است، دهکده سوئیسی زمزم سوادکوه است. هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر ایران و حتی خارج از کشور به این منطقه توریستی سفر می‌کنند. کلبه‌های موجود در این اقامتگاه شامل 13 کلبه است. به‌صورت حدودی می‌توان حدود 40 مهمان را در این اقامتگاه جای داد. در این اقامتگاه زیبا، 3 سوئیت 5 تخته، 3 سوئیت 3 تخته و سوئیت‌های مختلفی به تعداد تخت‌های بیشتر در آن وجود دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

از نظر امکانات داخلی، در هر کلبه می‌توان وسایلی مانند وسایل آشپزخانه، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام و ... وجود دارد. این دهکده توریستی، دارای منظره بی‌نظیری است. در واقع این اقامتگاه به‌گونه‌ای ساخته شده است که در مجاورت جنگل قرار دارد و طبیعت سرسبزی دارد. در این اقامتگاه زیبا، رستوران، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی وجود دارد. در واقع این کلبه‌ها می‌تواند محیط آرامش‌بخش با تمامی امکانات را برای مهمانان فراهم آورد. همچنین فضای باربیکیو هم از امکانات هر واحد مسکونی آن است.

سرو غذای محلی در رستوران این دهکده، از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. همچنین این دهکده، قابلیتی را فراهم آورده است که مسافران بتوانند اقدام به اسب‌سواری کنند و همچنین تورهای گردشگری زیادی در منطقه وجود دارد که می‌توان توسط آنها به نقاط جنگلی و زیبای آن سفر کرد. متراژ هر اقامتگاه حدود 40 متر است که به‌صورت خانه بومی طراحی شده است. 

مازندران، یکی از استان‌های توریستی در ایران است که هرساله و حتی در تمام فصول سال، پذیرای مهمانان و مسافران زیادی از سراسر ایران است. به همین دلیل انتخاب محل اقامت و نوع هتل و محل سکونت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ بنابراین اگر به دنبال مکانی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید، حتماً به کلبه‌های سوئیسی زمزم در سوادکوه مراجعه نمایید.

 

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}