کلبه چوبی کلاسیک رامسر

استان مازندران، شهر رامسر، محله رمک، روستای استخرپشته، کوی صنوبر
شروع قیمت از
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
امکانات و ویژگی ها
دوربین مداربسته
جاروبرقی
باربیکیو
پارکینگ روباز
فضای سبز
بالکن (تراس)
تهویه مطبوع
امکانات اتاق
بالکن (تراس)
اینترنت (wifi)
میز
رخت آویز
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم آشپزخانه
کمد/دراور
آشپزخانه
سرویس بهداشتی ایرانی
مبلمان راحتی
یخچال
سیستم تهویه هوا
تلویزیون
حمام
مشاهده بیشتر
درباره
۰۹۱۱۸۵۴۲۱۵۹

درباره اقامتگاه

کلبه چوبی کلاسیک در موقعیتی بسیار دلپذیر و زیبا در دل جنگل‌های رامسر قرار دارد. این کلبه دوبلکس است، به این معنی که دارای دو طبقه است. در طبقه بالا، یک اتاق خواب با چشم‌انداز زیبایی از جنگل وجود دارد. این اتاق خواب دارای یک تخت دبل است. ظرفیت کلبه چوبی کلاسیک حداکثر 6 نفر است، که برای دو نفر تخت دارد و چهار نفر دیگر می‌توانند از سرویس کف خواب استفاده کنند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در طبقه همکف کلبه چوبی کلاسیک، هال، آشپزخانه و سرویس بهداشتی قرار دارد. سرویس بهداشتی این کلبه شامل توالت ایرانی و حمام است. کلبه چوبی کلاسیک دارای دو اسپلیت است، به این معنی که بخش‌های مختلف آن جداگانه طراحی شده‌اند. سیستم گرمایش کلبه از طریق پکیج و رادیاتور انجام می‌شود.

برای رفاه حال مهمانان، کلبه چوبی کلاسیک امکاناتی مانند پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت یک خودرو و اینترنت رایگان را فراهم کرده است. در آشپزخانه کلبه، تجهیزاتی مانند یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و ظروف پخت و پز موجود است. در نشیمن کلبه چوبی کلاسیک، تلویزیون، مبل، میز و صندلی و همچنین یک تخت سنتی وجود دارد تا مهمانان بتوانند در این فضا استراحت کنند و از آرامش لحظات خود لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری

کلبه چوبی کلاسیک واقع در منطقه‌ای سبز و آرام با طبیعتی دلنشین و زیبا قرار گرفته است. این مکان با احاطه از جنگل‌های بکر و پرطرفدار رامسر به دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری برخوردار است. نزدیکی به پارک ملی رامسر، آبشار راشنه، بوستان جنگلی صفارود، منطقه زیبای اربکله و دریاچه میجران از مزیت‌های این مکان است.

همچنین، روستای رمک که در فاصله 3 کیلومتری کلبه چوبی کلاسیک قرار دارد، نیز از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا در منطقه رامسر محسوب می‌شود. با انتخاب اقامت در این کلبه، شما به لحظاتی شاد و آرام در کنار طبیعت زیبا و دیدنی این منطقه دست پیدا خواهید کرد.

مشاهده بیشتر
فروشندگان ۶
سایت پلیکان هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو و فرآیند پرداخت ندارد و صرفا معرف است.
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
هتل های مرتبط
بوتیک هتل جنگلی ونوشک ساری مازندران ساری
اقامتگاه بومگردی کومه بهشهر مازندران بهشهر
اقامتگاه بوم گردی خان سره شیرگاه مازندران شیرگاه از ۸۳۴,۰۰۰ تومان
هتل سالار دره ساری مازندران ساری
اقامتگاه بوم گردی الماس یوش نور مازندران نور
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}