اسکله تفریحی کیش

استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
معرفی

اسکله تفریحی کیش با طول ۴۳۷ متر، در شرقی‌ ترین قسمت جزیره کیش قرار دارد و با داشتن امکانات تفریحی و ورزش‌ های آبی بی نظیر گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند همچنین عمومی ترین و مشهورترین ساحل جزیره محسوب می شود. از جمله تفریحات اسکله می توان بالون‌ سواری،‌ جت اسکی، ماهیگیری ،دوچرخه‌ سواری، قایق‌ های عادی و شیشه‌ ای، غرفه هایی برای عکاسی، باشگاه بولینگ، کلوپ تفریحات دریایی و امکانات غواصی را نام برد.



فاز اول اسکله در سال ۱۳۸۵ هجری شمسی افتتاح شد و در ادامه با اضافه شدن فاز دوم به آن مساحت کل مجموعه به حدود ۱۰ هزار متر مربع رسید. با نگاه کردن به دریا احتمالا می توانید انواع ماهی‌ ها و لاک‌ پشت‌ های عظیم‌ را ببینید زیرا آب موجود در اسکله بسیار زلال و شفاف می باشد. ورودی اسکله تفریحی کیش از خیابان اصلی شروع شده، بعد از آن با عبور از مسیر دوچرخه‌ سواری، پارک ساحلی و اسکله پیش رویتان قرار دارند و هر چه به ساحل نزدیک تر می شوید پاراسل هایی را می توانید تماشا کنید که در رنگ های زیبا به هوا رفته اند.



از جمله مهیج ترین تفریحات اسکله عبارتند از فلای‌ بورد ،غواصی، ماهیگیری، شاتل و بنانا و اسکوتر دریایی. فلای بورد که قبل از استفاده از آن آموزش پنج دقیقه ای می بینید و همچنین باید شنا بلد باشید، سپس توسط  فشار آب در آسمان تجربه پرواز را کسب می کنید. در غواصی به همراه مربی می توانید صخره‌ های مرجانی زیبا و موجودات رنگی ساکن آن را در عمق هشت متری آب تماشا کنید. در ماهیگیری از اسکله می‌ توانید انواع ماهى شیر، سرخو، سه کله، نیزه و هامور را شکار کنید، همچنین لوازم مورد نیاز ماهیگیری در باجه‌ های ساحل اجاره داده می شوند.



شاتل و بنانا دارای تیوب‌ هایی  هستند که با سوار شدن بر آن و به‌ وسیله قایق تندرو می توانید در دل دریا گردش کنید. اسکوتر دریایی مانند یک زیر دریایی است و به عنوان جایگزین برای غواصی استفاده می شود. از مکان های تفریحی دیگر در نزدیکی اسکله کیش می توان بازار بین‌ المللی ونوس، بولینگ مریم و بازار زیتون را نام برد.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش
دسته‌بندی تفریحی
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
دوچرخه سواری
قایق سواری
پوشش اینترنت 4G
بوفه
آلاچیق
کافه
رستوران
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}