اسکله صیادی رمین

استان سیستان و بلوچستان، ۱۰ کیلومتری شرق شهر چابهار، روستای رمین
معرفی

اسکله رمین با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به بندر چابهار، یکی از پرطرفدارترین نقاط برای علاقه‌مندان به دریا و فعالیت‌های صیادی است. وجود کشتی‌ها و قایق‌های صیادی که در حال ورود و خروج هستند، صدای زنگ کشتی‌ها، صیادانی که با تجربه و مهارت در حال صید ماهی هستند و دیدن طیف گسترده‌ای از ماهی‌ها و شاه‌میگوهایی که به تازگی از دریا بیرون آورده شده‌اند، تجربه‌ای خیره‌کننده برای گردشگران ارائه می‌دهد. این اسکله با آرامش و زیبایی طبیعی خود، محلی استثنایی برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و دیدنی در کنار دریای عمان هستند. اسکله رمین نه تنها به عنوان یک مرکز صیادی مهم، بلکه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان نیز شناخته شده است.



نمایش پررونق قایق‌های ماهیگیری و حضور صیادان فعال، این اسکله را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است. غروب آفتاب بر کناره‌های دریای عمان و صدای صیادان در حال فروش ماهی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران به حساب می‌آید.اسکله تفریحی رمین در چابهار با شکل ال‌مانند خود، یک خلیج امن برای قایق‌ها و لنج‌های ماهیگیری فراهم کرده است. لنج‌ها به‌شدت در این اسکله تراکم دارند و کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ولی جذابیت اصلی این منطقه، موج‌هایی است که برای موج‌سواری مناسب هستند. این ساحل از چهار نوع موج برخوردار است که در خاورمیانه فقط در رمین قابل مشاهده است. هر ساله جشنواره‌های موج‌سواری نیز در این منطقه برگزار می‌شود و جوانان با هزینه‌های اندک می‌توانند از ورزش موج‌سواری لذت ببرند.



چابهار با شرایط آب و هوایی ویژه خود در تابستان‌ها دارای دمای بالا و رطوبت زیادی است. بنابراین، بهترین زمان برای بازدید از اسکله رمین، فصول پاییز و زمستان است. در این زمان‌ها می‌توانید با دمایی مناسب و کمترین رطوبت از طبیعت و امکانات این منطقه لذت ببرید. روستای رمین با تمامی امکاناتی که برای مردم و گردشگران فراهم کرده، یکی از جاذبه‌های توریستی چابهار به شمار می‌رود. از نانوایی و مسجد گرفته تا بازار ماهی‌فروش‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مغازه‌های سوغات و صنایع دستی، همه و همه می‌توانند نیازهای گردشگران را رفع کنند.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان سیستان و بلوچستان
شهر چابهار
آدرس استان سیستان و بلوچستان، ۱۰ کیلومتری شرق شهر چابهار، روستای رمین
دسته‌بندی شهری
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر ۲ روزه به زابل و زاهدان
برنامه سفر 3 روزه به چابهار و کنارک
جاذبه های مرتبط
ساحل صخره ای چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
جنگل حرا چابهار سیستان و بلوچستان چابهار
کوه های مریخی سیستان و بلوچستان چابهار
شهر سوخته سیستان و بلوچستان زابل
تالاب لیپار سیستان و بلوچستان چابهار
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}