بازار دامون کیش

استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران
معرفی

بازار دامون کیش از مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که شامل سه طبقه، ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی می‌شود. مرکز خرید دامون با زیربنایی بالغ بر ۱۳۰۰۰ متر مربع  بزرگ ترین بازار در جزیره کیش محسوب می شود و در فروشگاه های آن می توان کالاها و برندهای معروف و معتبر را خریداری کرد. اجناسی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، مواد غذایی، شکلات، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر در این مجموعه به فروش می‌رسد. برند های معروف جهان نیز در غرفه های این مرکز جای گرفته که از جمله این برندها می توان به مندو ایتالیا، نولا شال، لی نینگ چین، ماراتن اشاره کرد.



آیس رینک دامون، دومین پیست اسکیت روی یخ استاندارد در ایران می باشد که در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته است. پیست اسکیت دامون در سال ۱۳۹۳، با مساحتی بیش از ۲۰۰ مترمربع فعالیت خود را آغاز کرد؛ با توجه به هوای گرم جزیره رفتن به این مکان خنک میتواند تجربه خوشایندی را برای افراد رقم بزند. فودکورت دامون کیش یکی دیگر از مکان های محبوب فست فودی در جزیره است که متنوع ترین فست فودها را می توان در فودکورت این مرکز خرید نوش جان کرد.



رستوران ایرانی دامون کیش نیز یکی از رستوران های پر طرفدار جزیره است که در آن فقط غذاهای اصیل ایرانی سرو می شوند که شامل ماهیچه، قرمه سبزی، چلو کباب، قیمه، آبگوشت و ... می شود. فروشگاه های فرانکفورتر کیش یکی از غرفه های معروف در مرکز تجاری دامون به شمار می رود و اصلی ترین سوغاتی جزیره کیش که شکلات است را می توان در این فروشگاه در انواع و طعم های مختلف تهیه کرد. ساحل دامون که در مجاورت این بازار قرار دارد، یکی از مناطق لوکس جزیره می باشد و به دلیل نزدیکی به بندرگاه مسافری و تجاری کیش، محل تردد کشتی های بزرگ تجاری و مسافربری است و منظره زیبایی را برای این ساحل به وجود آورده است.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران
دسته‌بندی تفریحی
سال ساخت (قدمت) 1391
تعداد طبقات 3
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
پوشش اینترنت 4G
سرویس بهداشتی
رستوران
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}