تله کابین رامسر

استان مازندران، کیلومتر ۵ جاده رامسر - رودسر
معرفی

مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر که به خاطر داشتن تله کابین نیز معروف است، به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری استان مازندران شناخته می‌شود. این مجموعه با امکانات متنوع تفریحی خود مانند کارتینگ، شهربازی، کلوپ تفریحات دریایی، زیپ لاین، پل معلق و پینت بال، تجربه‌های هیجان‌انگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد و در کنار این‌ها، فضاهای خرید و اقامتی متنوعی نیز دارد که به جذابیت‌های این مجموعه افزوده است. در هر فصلی از سال، گردشگران بی‌شماری از این مکان‌های دیدنی بازدید می‌کنند و از زیبایی‌های طبیعی و امکانات رفاهی آن لذت می‌برند.



قله ایل میلی با ارتفاع 800 متر، یکی از قلل نزدیک به دریای خزر در شمال ایران است و برای علاقمندان به طبیعت و هیجان، فرصت‌های بی‌نظیری را فراهم می‌آورد. با سوار شدن بر تله کابین رامسر، شما می‌توانید بر فراز جنگل‌های سرسبز و پرشکوه این منطقه به پرواز درآیید و منظره‌ای خیره‌کننده از درختان و دریا را تماشا کنید. نه تنها زیبایی‌های جنگلی، بلکه منظره‌ی درخشان دریای خزر نیز در زیر پای شما قرار خواهد گرفت، و این امکان وجود دارد که شما شاهد یک غروب دل‌انگیز همراه با انعکاس نور آفتاب بر روی آب‌های دریا باشید. از آنجایی که تله کابین رامسر تا ساعات دیرهنگامی از روز در دسترس است، گردش در این محدوده را می‌توانید به هنگام غروب زمان‌بندی کنید و لذتی دوچندان از این تجربه ببرید.



مسافت دو کیلومتری تله کابین رامسر را می‌توانید در حدود 12 دقیقه طی کنید، که این زمان می‌تواند پر از هیجان و شگفتی باشد. با سرعت 3 متر در ثانیه، مسافران می‌توانند مناظر بی‌نظیری از بالای جنگل‌ها و دریا را مشاهده کنند. تله کابین توسط شرکت معتبر دوپل مایر اتریش طراحی و ساخته شده است، که شامل 16 دکل و چهار کیلومتر کابل فولادی است. با 54 کابین که هر کدام ظرفیت چهار نفر را دارند، این تله کابین نه تنها یک جاذبه توریستی است، بلکه تنها وسیله دسترسی به مراکز اقامتی در بالای کوه نیز به شمار می‌رود. این امکانات حمل و نقل هوایی علاوه بر کارآمدی، لذت بصری بی‌نظیری را نیز به ارمغان می‌آورند.



در شهر رامسر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، مکان‌های تاریخی و فرهنگی هم برای دیدن وجود دارد؛ کاخ موزه رامسر که 12.5 کیلومتر با شهر فاصله دارد، شاهدی بر تاریخ پربار این منطقه است، بلوار کازینو در فاصله 9 کیلومتری مکانی است برای پیاده‌روی های آرامش‌بخش کنار دریا، و جنگل دالخانی نیز با فاصله 36 کیلومتری، با مناظر سرسبز و طبیعت بکر خود، گزینه‌ای ایده‌آل برای طبیعت‌گردان و علاقه‌مندان به جنگل‌پیمایی است.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان مازندران
شهر رامسر
آدرس استان مازندران، کیلومتر 5 جاده رامسر - رودسر
دسته‌بندی تفریحی
ورودی (بلیط) دارد
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به رامسر
جاذبه های مرتبط
بلوار معلم رامسر مازندران رامسر
پل محمد حسن خان مازندران بابل
موزه ننه مکرمه مازندران بابل
آبشار گزو مازندران شیرگاه
سایت موزه گوهرتپه مازندران بهشهر
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}