تله کابین میکا مال کیش

استان هرمزگان، جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم میکا مال
معرفی

تله کابین میکا مال کیش از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش در استان هرمزگان است که در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و در مجموعه میکا مال قرار دارد و در اسفند سال 1399 به بهره برداری رسیده است. بیشتر ما جزیره کیش را به خاطر تفریحات آبی و مراکز خرید بزرگ آن می‌شناسیم اما تله کابین میکا مال یکی از جذاب‌ترین تفریحات این جزیره به شمار می رود. تله کابین میکا مال توسط یک شرکت سوئیسی به نام هلدینگ BMF از خوش سابقه‌ترین شرکت ها در زمینه ساخت تله کابین و دستگاه های شهربازی، ساخته شده است.



طول مسیر تله کابین میکامال کیش در دو مسیر رفت و برگشت تقریبا 3000 متر است که بعضی از قسمت‌های مسیر می‌توان از ارتفاع 30 متری منظره خلیج همیشه فارس و طبیعت اطراف آن را در 18 دقیقه تماشا کرد. این تله کابین دارای 3 ایستگاه بزرگ و 20 عدد تله کابین است که امکان جا به جایی 600 نفر در هر ساعت را دارد. هر کابین معمولی هشت نفر و کابین‌های ویژه (vip) چهار نفر ظرفیت دارند. این تله کابین دارای 5 ایستگاه و 9 دکل است که سه ایستگاه آن بین راهی است. این کابین‌ها دارای امکانات رفاهی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی در فصول مختلف سال، پخش موسیقی‌های گوش نواز، صندلی‌های راحت، ویو عالی به نقاط سواحل زیبای کیش و نور خوب در شب هستند.



برای سوار شدن به تله کابین از ایستگاه اول باید به طبقه چهارم میکا مال بروید و بلیط تله کابین را تهیه کنید و در انتهای مسیر، تله کابین شما را به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رساند. درواقع پلی میان دو نقطه جذاب جزیره یعنی مجموعه تجاری و تفریحی میکا مال کیش و اسکله بزرگ کیش می‌باشد که در حاشیه سواحل دریا و از اسکله تفریحی تا بازار میکامال امتداد دارد. از جمله جاذبه‌های دیدنی کیش که در نزدیکی این تله کابین قرار دارند می توان به مرکز غواصی جزیره کیش بازار ونوس، هتل شایان و اسکله بزرگ تفریحی اشاره کرد.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم میکا مال
دسته‌بندی تفریحی
ارتفاع 30 متر
سال ساخت (قدمت) 1399 هجری شمسی
ورودی (بلیط) دارد
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
فضای سبز
پوشش اینترنت 4G
پارکینگ
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}