ساحل درختان نارگیل

استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، خیابان پروین اعتصامی
معرفی

ساحل درختان نارگیل در استان هرمزگان و شرق جزیره کیش واقع شده است و در این منطقه، حدود 2500  درخت نارگیل در مساحتی حدود 20 هزارمترمربع وجود دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این ساحل کنار هم قرار گرفتن آبی خلیج فارس، ساحل نقره‌­ای و درختان نارگیل سبز می باشد. برگ های درختان نارگیل به رنگ سبز روشن و در ابعادی بزرگ هستند که می توانند سایبانی خنک برای شما ایجاد کنند؛ نام ساحل درختان نارگیل از روی درختانی به همین نام که در کنار ساحل روییده اند برگرفته شده است. این ساحل به دلیل نزدیکی به هتل‌ها و نقاط مهم گردشگری جزیره کیش از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است.



در این ساحل علاوه بر درختان نارگیل درخت انجیر معابد نیز وجود دارد و در کنار ساحل آلاچیق هایی برای گردشگران طراحی شده است. همچنین اسکله تفریحی و پلاژ آقایان در کنار این ساحل واقع شده اند که در اسکله تفریحی کیش امکاناتی مانند جت اسکی، انواع قایق‌ها مثل قایق پارویی، قایق ماهی‌گیری، قایق کف شیشه‌ای، قایق پدالی و امکانات غواصی و سه چرخه‌های آبی وجود دارند. این ساحل به دلیل دور بودن از مرکز شهر فضای آرامش بخشی دارد و اگردر ساعت های پایانی روز به این ساحل بروید می توانید به تماشای غروب خورشید بنشینید.



آب و هوای جزیره کیش گرم و شرجی است و درطول سال نوسان دمایی بالایی را تجربه می کند؛ به همین خاطر فصل بهار به ویژه ماه‌های فروردین و اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به این جزیره می باشد چرا که میزان رطوبت هوا کمتر می شود و در نتیجه میزان بارش باران‌ها در این جزیره به حداقل می رسد. در نزدیکی این ساحل، پارک هنگام و ساختمان مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش نیز قرار گرفته اند که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید؛ همچنین فاصله این ساحل تا مرکز جزیر پانزده دقیقه است.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، خیابان پروین اعتصامی
دسته‌بندی طبیعی
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
والیبال ساحلی
حمام
آب
آب اشامیدنی
دوچرخه سواری
قایق سواری
پوشش اینترنت 4G
بوفه
آلاچیق
کافه
سرویس بهداشتی
رستوران
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی
پارکینگ
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}