سرزمین موجهای آبی مشهد

استان مشهد، شهر مشهد، شهرک غرب، بلوار اندیشه، بزرگراه امام علی، نبش اندیشه ۸۱
معرفی

از مراکز تفریحی پر طرفدار شهر مشهد، می توان سرزمین موجهای آبی مشهد را معرفی کرد. این شهر 4 پارک آبی دارد اما سرزمین موج های آبی مشهد در رتبه نخست قرار گرفته و همچنین اولین پارک آبی سرپوشیده ایران است. آب مورد نیاز مجموعه از طریق دستگاه های پیشرفته نگهداری و تصفیه می شود. این مکان با مساحت 23 هزار مترمربع و زیربنای 8500 مترمربع در سال 1386  در شهرک غرب یا به‌ عبارتی قاسم‌ آباد به بهره برداری رسید و دارای دو بخش مجزای بانوان و آقایان می باشد.



فاز دوم موج‌ های آبی به بانوان اختصاص دارد و در سال 1397 امکان استفاده از آن فراهم شده است، همچنین در بخش بچگانه پارک آبی، کودکان و نوجوانان می‌ توانند به همراه اعضای خانواده خود تفریح کنند. سرزمین موجهای آبی مشهد از نظر امکانات جزو کامل‌ ترین پارک‌ های آبی دنیا است و تفریحات مهیجی دارد به عنوان نمونه، طولانی‌ ترین سرسره آبی ایران و سرسره تاپسی تورو که در سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک‌ های آبی جهان، جایزه بهترین سرسره آبی را دریافت کرده است. جت موج، سقوط آزاد، سرسره تورنادو، لوپ، کامیکاز، تاپسی، آهسته و سرعتی، چاله فضایی، تویستر و یو از جمله سرسره‌ های این مجموعه هستند.



همچنین دارای استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان و استخر بزرگسالان، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، سالن ماساژ، حمام سنتی، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی، سینما ۵ بعدی، رستوران و کافی‌ شاپ می باشد. فود کورت آن نیز در یک طبقه‌ ی مجزا با 1700 متر وسعت، آماده پذیرایی از مسافران می باشد. مجموعه بازی آکوآپلی نیز مخصوص کودکان بوده و بسیار جذاب است. فصل بهار و تابستان جزو شلوغ‌ ترین زمان های پارک های آبی مشهد هستند و در این بین فصل پاییز و زمستان زمان پیشنهادی بهتری برای گشت و گذار در این فضای زیبا می باشد.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان خراسان رضوی
شهر مشهد
آدرس استان مشهد، شهر مشهد، شهرک غرب، بلوار اندیشه، بزرگراه امام علی، نبش اندیشه 81
دسته‌بندی تفریحی
ورودی (بلیط) دارد
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
کافه
رستوران
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 1 روزه به خواف
برنامه سفر 3 روزه به سبزوار و نیشابور
برنامه سفر 2 روزه به نیشابور
برنامه سفر ۲ روزه به مشهد
برنامه سفر ۳ روزه به مشهد
جاذبه های مرتبط
آرامگاه نادرشاه افشار خراسان رضوی مشهد
خانه داروغه خراسان رضوی مشهد
خانه امین التجار مشهدی خراسان رضوی سبزوار
قبرستان نشتیفان خراسان رضوی خواف
آسبادهای نشتیفان خراسان رضوی خواف
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}