مجموعه دریایی مارینا

استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷، مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش
معرفی

مجموعه دریایی مارینا اولین مارینای ایران است که در کیش در استان هرمزگان، در سال 1392 و با همکاری دو شرکت بهمبر و مکین دریا در جزیره افتتاح شد. مجموعه مارینا کیش در مارینا پارک هتل کیش ساخته شده و یکی از زیباترین مناطق جزیره کیش است که در یک زمین با مساحت ده هکتاری قرار دارد و دارای گونه های گیاهی، فضای سبز و آب نماهای زیبایی است که جلوه ای  منحصر به فرد به این مکان می‌دهند.



مجموعه دریایی مارینا به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش نیز شناخته می‌شود و امکانات دیگری مانند اسکله اختصاصی جهت پهلوگیری شناورهای تفریحی، فروش تخصصی شناورهای تفریحی، انواع کافی‌شاپ و استراحت‌گاه‌های ساحلی، فروش لوازم و تجهیزات غواصی و دریایی، کلوپ تفریحات دریایی، مدرسه بادبانی و کلوپ غواصی را برای گردشگران فراهم کرده است. این مجموعه در فاز آبی 8 پانتون برای پهلو گیری شناورهایی که طول آن‌ها تا 25 متر می‌رسد دارد و جزء معدود ماریناهای دنیا است که یک اسکله اختصاصی جهت سوخت رسانی به شناورها دارد. هر اسکله بر روی خود چندین ایستگاه آب شیرین و برق و SOS دارد. مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش 278 جای پارک برای انواع شناور در اندازه‌های مختلف دارد و همه امور مربوط به شناورها از جمله نگهداری، شست‌و‌شو و تعمیر در آن انجام می‌شود.



کلوپ تفریحات دریایی مارینای کیش بعنوان بزرگترین کلوپ تفریحات دریایی ایران، مجموعه کاملی از انواع تفریحات دریایی است که برخی از آنها در هیچ کجای جزیره و حتی کشور پیدا نمی شوند. از تفریحات آبی مجموعه ورزشی و گردشگری مارینا می‌توان به پدال بورد دوچرخه‌ای، قایق‌ بادبانی، پاراسل، پارک آبی، جت اسکی، غواصی و ماشین پرواز اشاره کرد. در تمام فصول سال این منطقه جذابیت خاص خود را دارد اما به دلیل گرم بودن هوا در تابستان بهترین زمان سفر به این منطقه فصل‌های پاییز و زمستان است.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷، مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش
دسته‌بندی تفریحی
سال ساخت (قدمت) 1392 هجری شمسی
ورودی (بلیط) دارد
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
دستگاه ATM
برق
آب اشامیدنی
فضای سبز
پوشش اینترنت 4G
بوفه
سرویس بهداشتی
رستوران
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی
پارکینگ
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}