پارک آبی اوشن

استان هرمزگان، جزیره كيش، خیابان جهان
معرفی

پارک آبی اوشن با وسعت ۵.۵ هکتاردر جزیره کیش استان هرمزگان در بهمن 1395 افتتاح شد و روزانه ظرفیت پذیرش ۳۳۰۰ نفر را داراست. از مهترین ویژگی های این پارک واقع شدن آن در منطقه پرواز ممنوع و نبود هیچ سازه و ساختمان بلندی در مجاورت این مجموعه می باشد. علاوه بر این بانوان هم می توانند از همه بخش های پارک استفاده کنند و حتی حمام آفتاب بگیرند. در تم پارک آبی روباز اوشن کیش بازی‌هایی مانند اتاق فرار برنامه ریزی شده اند تا علاقه‌مندان بتوانند در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره معماها را کشف کنند و به گنجینه‌ها دست یابند.



سرسره‌های پارک اوشن به سه بخش راید آرام، راید تند و راید هولناک دسته بندی شده است؛ بخش رایدهای آرام شامل فضاها و امکاناتی چون استخر موج، راشین ریور(رودخانه‌ای مصنوعی که دور پارک در جریان است و می‌توانید سوار بر تیوب همراه با جریان آب به تماشای پارک بپردازید)، استخر دینگو ( جکوزی پلکانی )، سرسره برکو ( مخصوص کودکان )، چالاب ( راید محبوب کودکان )، استخر آبان، جکوزی رابو، استخر آبتین نوجوانان می باشد. بخش رایدهای تند، ترکیبی از شیب، سرعت و ارتفاع است که دارای قسمت هایی از جمله موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی، مارپیچ می باشند و در بخش رایدهای هولناک هیجان انگیزترین بخش پارک آبی به نام پیچالوب قراردارد که علاوه بر سقوط آزاد، مسیری پر پیچ و خم را باید پشت سر بگذارید.



پارک آبی اوشن  تمام سال آماده ارائه خدمات است ولی بخاطر فستیوال ها و جشنواره های تابستانی بهترین زمان برای بازدید از کیش و اوشن فصل تابستان است؛ اما از نظر شرایط آب وهوایی اوایل دی تا اواخر فروردین مناسب ترین زمان برای رفتن به این منطقه می باشد. علاوه بر استفاده و تفریح در این پارک آبی مجهز می توانید از ساحل درختان نارگیل، آب انبا و تله کابین میکا مال جزیره کیش بهره ببرید.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر کیش
آدرس استان هرمزگان، جزیره كيش، خیابان جهان
دسته‌بندی تفریحی
سال ساخت (قدمت) 1395 هجری شمسی
ورودی (بلیط) دارد
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
اتاق فرار
حمام
بازار
آب اشامیدنی
پوشش اینترنت 4G
بوفه
کافه
سرویس بهداشتی
رستوران
پارکینگ
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}