پارک زیتون قشم

استان هرمزگان، جزیره قشم، دو کیلومتری جاده ساحل جنوبی
معرفی

پارک زیتون قشم یک پارک ساحلی با مساحت 45 هزار متر مربع است که در 2 کیلومتری ساحل جنوبی جزیره قشم در استان هرمزگان قرار دارد. پارک زیتون قشم با طراحی منظم و آلاچیق‌هایی که در همه قسمت‌های پارک وجود داردند، یکی از زیباترین جاذبه‌‌های گردشگری قشم به حساب می‌آید و در سال‌های اخیر بین مسافران بسیار محبوب شده است. این پارک ساحلی مشرف به دریا است و به دلیل امکانات ویژه ای که دارد در زمان‌های خاصی از سال شلوغ است.



از جمله امکانات ورزشی این مجموعه می‌توان به زمين‌هاى ورزشى برای ورزش‌هایی مثل فوتبال ساحلی، واليبال، بسکتبال، واليبال ساحلى، اسکیت، مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی در کنار ساحل، تفریحات دریایی مثل قایق سواری، جت‌اسکی، اسکی روی آب، بنانا، شاتل و فلای‌ بورد اشاره کرد. همچنین امکانات و تجهیزات لازم برای غواصی در آب‌های خلیج فارس و دیدن دنیای زیر دریا در کنار این پارک ساحلی زیبا فراهم شده است. در فضاى سبز پارک زیتون، غرفه‌ها و رستوران‌های عرضه غذاهاى دريايى، ساندويچ و غذاهای سنتی، غرفه‌های تولید و عرضه صنايع دستى و اجراى موسيقى زنده بومى سنتى نیز وجود دارد.



مراکز خرید بزرگ مثل سیتی سنتر 1 و 2، سینمای چهار بعدی، مسیرهای دوچرخه‌سواری، قهوه‌خانه، کافی‌شاپ و ساحل زیبا از امکانات و مزایای پارک زیتون قشم هستند. ژئوپارک یکی از حیرت انگیزترین جاذبه‌های قشم است که در نزدیکی پارک ساحلی زیتون قرار دارد. همچنین جاذبه‌های دیگری مثل قلعه پرتغالی‌ها هم در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند.



آب و هوای جزیره قشم گرم و خشک و بیابانی است و تابستان‌های گرم و طولانی و زمستان‌های کوتاه و ملایم دارد. فصل‌ زمستان از اواسط دی تا اوایل فروردین بهترین زمان برای سفر به این منطقه و لذت بردن از زیبایی‌ها و امکانات این پارک ساحلی می‌باشد. علاوه بر این ها پارک زیتون در تعطیلات نوروز هم محل مناسبی برای تفریح و اقامت مسافران می‌باشد.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر قشم
آدرس استان هرمزگان، جزیره قشم، دو کیلومتری جاده ساحل جنوبی
دسته‌بندی تفریحی
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
فوتبال ساحلی
والیبال ساحلی
سینما
بازار
برق
آب اشامیدنی
دوچرخه سواری
فضای سبز
قایق سواری
پوشش اینترنت 4G
آلاچیق
کافه
سرویس بهداشتی
رستوران
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی
پارکینگ
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}