پارک ساحلی دولت بندرعباس

استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، محله گلشهر، بلوار رسالت شمالی، خیابان رسالت جنوبی
معرفی

پارک ساحلی دولت در شرق بندرعباس واقع شده و به عنوان یکی از مکان‌های ایده‌آل برای تفریح و اوقات فراغت محسوب می‌شود. با پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در مسیرهای زیبا و آرامش‌بخش این پارک، می‌توانید از ورزش و طبیعت پیرامون لذت ببرید. در صورت خستگی، کافه‌هایی در این پارک به شما ارائه می‌دهند تا با یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه، روحیه‌تان را بازسازی کنید.



آلاچیق‌های ساحلی نیز امکان پیک‌نیک در کنار خلیج فارس و لذت بردن از صدای ملایم امواج را فراهم می‌کند. همچنین، نباید فراموش کرد که در نزدیکی پارک، پیست کارتینگی هم وجود دارد که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به ورزش‌های موتوری رقم بزند. بوستان ساحلی دولت بندرعباس با امکانات متنوعی همچون میز پینگ‌پنگ، کافه و رستوران، فرصت‌های زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت را در اختیار می‌گذارد.



یکی از ویژگی‌های برجسته این پارک این است که به زائران امکان می‌دهد خودروهایشان را تا نزدیکی ساحل ببرند؛ امتیازی که در بسیاری از پارک‌های دیگر بندرعباس قابل مشاهده نیست. از طرفی، موقعیت مناسب پارک نیز باعث می‌شود که پس از دیدن موزه حیات وحش و موزه آب، بازدیدکنندگان بتوانند در آرامش کنار ساحل، لحظاتی استراحت کنند و از تماشای دریا لذت ببرند.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان هرمزگان
شهر بندرعباس
آدرس استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، محله گلشهر، بلوار رسالت شمالی، خیابان رسالت جنوبی
دسته‌بندی تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به جزایر قشم، هرمز و هنگام
برنامه سفر 3 روزه به بندرعباس و بندر لنگه
برنامه سفر 4 روزه به کیش
جاذبه های مرتبط
بازار درگهان هرمزگان درگهان
پارک دلفین هرمزگان کیش
حمام گله داری هرمزگان بندرعباس
کارگاه لنج سازی گوران هرمزگان قشم
مسجد ملک بن عباس هرمزگان بندرلنگه
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}