ساحل صدف آستارا

استان گیلان، شهرستان آستارا، ۷ کیلومتری جنوب مرکز شهر آستارا
معرفی

آستارا از قسمت شرقی خود به دریای خزر متصل است، و از پاکیزه‌ترین و بکرترین ساحل های دریای خزر، ساحل صدف است که در ۷ کیلومتری جنوب آستارا قرار دارد. این مکان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آستارا به شمار می‌آید. ساحل صدف به ساحل لوندویل و داداش‌آباد نیز معروف است و ویژگی که این مکان را خاص کرده صدف‌های زیاد با اشکال مختلف بر روی این ساحل شنی قرار دارد. این ساحل با ۱۷ هکتار وسعت در کنار منطقه جنگلی حفاظت شده لوندویل واقع است.



وجود امکانات رفاهی که شامل آلاچیق، استراحتگاه‌ و امکان مخصوص چادر زدن، سرویس بهداشتی، فروشگاه، بوفه و دوش آب شیرین می‌شود در این مکان وجود دارد. علاوه‌ بر این موارد تفریحات آبی مانند امکان شنا در دریا، پلاژ مخصوص آقایان و بانوان، قایق سواری و ورزش‌های آبی این مکان را به یکی از تفرجگاه‌های مهم این منطقه تبدیل می‌کند که تجربه‌ای فوق‌العاده برای گردشگران است. یکی از اقدامات مهمی که در ساحل صدف انجام گرفته، طرح سالم‌سازی این ساحل است که امدادگران هلال احمر و ناجیان غریق در این منطقه حضور دارند تا امنیت و سلامت گردشگران حفظ شود.



البته در سال های اخیر مشکلاتی همچون، رها شدن زباله‌ها،  وضعیت بد سرویس های بهداشتی و نبود مکانی برای تعويض لباس باعث نارضایتی گردشگران شود البته همه این موارد از زیبایی طبیعی ساحل صدف کم نمی‌کند. ساحل صدف در مسیر آستارا به تالش قرار دارد و تنها ۱۵ دقیقه با آستارا فاصله دارد. اطراف این جاذبه بازار بزرگ ساحلی آستارا نیز قرار دارد.


مشاهده بیشتر
مشخصات
نوع منطقه ساحلی
استان گیلان
شهر آستارا
آدرس استان گیلان، شهرستان آستارا، ۷ کیلومتری جنوب مرکز شهر آستارا
دسته‌بندی طبیعی
ورودی (بلیط) رایگان
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
دوچرخه سواری
قایق سواری
آلاچیق
سرویس بهداشتی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
جاذبه های مرتبط
مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی گیلان بندرانزلی
پارک جنگلی سراوان گیلان رشت
بام سبز لاهیجان گیلان لاهیجان
بازار بزرگ رشت گیلان رشت
تالاب عینک رشت گیلان رشت
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}