مجموعه بام لند

استان ﺗﻬﺮان، شهر تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری
معرفی

مجموعه بام لند در شمال‌غرب تهران در فضایی باز در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته و نخستین مرکز خرید خطی ایران می باشد. مجموعه بام لند مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع دارد که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به فضای تجاری اختصاص یافته است. این مرکز خرید ۱۲ ساختمان ۲ طبقه است که برندهای تجاری مختلف از بهترین‌های پوشاک گرفته تا لوازم‌ خانگی و موتورسیکلت را در خود جای داده است. مجموعه بام لند علاوه بر مرکز خرید با امکانات تفریحی مختلفی که در خود جای داده در مدت کم طرفداران بسیاری پیدا کرده است.



با توجه به اینکه بام لند در حوالی منطقه چیتگر واقع شده است معماران بام لند، مجموعه مذکور را با معماری متفاوت از ساختمان‌های بلند مرتبه و فشرده شهری ساخته اند تا هم یک مرکز خرید باشد و هم تفاوت درخور توجهی با فضای شهری نداشته باشد. به همین دلیل بخش‌های مختلف مرکز خرید بام لند در اندازه ساختمان‌های مسکونی معمولی ساخته شده است تا به نوعی فضای تجاری با فضای شهری تلفیق شود. فروشگاه های مختلف مرکز خرید بام لند در دو طبقه همکف و زیر همکف قرار گرفته و نما و ورودی بسیاری از آنها به سمت دریاچه می باشد. همچنین کافه و رستوران های روباز را نیز در طبقه های مختلف و محوطه بام لند می توان مشاهده کرد.



نمای مرکز خرید بام لند ترکیبی از معماری ایرانی و اروپایی است که معماری اروپایی بیشتر در دکوراسیون‌ و ویترین‌ مغازه‌ها قابل مشاهده است. نمای بالای ساختمان‌ها که با الهام از بادگیرهای سنتی طراحی شده‌ نیز معماری زیبای ایرانی را نشان می‌دهند. بام لند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری تهران، همه امکاناتی که برای تفریح لازم است از پیاده روی و دوچرخه سواری دور دریاچه چیتگر گرفته تا شهربازی‌ و مراکز تفریحی هیجان انگیز، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع را در خود جای داده است که موجب شده بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را در این مجموعه بگذرانند.


مشاهده بیشتر
مشخصات
استان تهران
شهر تهران
آدرس استان ﺗﻬﺮان، شهر تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری
دسته‌بندی تفریحی
ورودی (بلیط) رایگان
معمار مریم یوسفی، مرتضی ادیب
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
پوشش اینترنت 4G
کافه
سرویس بهداشتی
رستوران
دسترسی به وسایل نقلیه عمومی
پارکینگ
امکانات تفریحی
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 4 روزه به تهران
برنامه سفر 3 روزه به تهران
جاذبه های مرتبط
برج آزادی تهران تهران
بام تهران تهران تهران
دریاچه چیتگر تهران تهران
دروازه باغ ملی تهران تهران
موزه ملی ایران تهران تهران
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}