مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

استان گیلان، شهرستان انزلی، جاده ساحلی، خیابان پاسداران، مجتمع تفریحات دریایی انزلی
معرفی

بندر انزلی معروف به شهر نیلوفرهای آبی و دروازه ایران و اروپا، دارای اولین و بزرگترین بندرگاه ایران به نام مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی می باشد که در استان گیلان و در ساحل دریای خزرجای گرفته است. در واقع این منطقه فضای ساحلی بسیار دنج و مجهز برای استراحت و تفریح است که در دو بخش بانوان و آقایان خدمات عرضه می کند و امکاناتی نظیر تفریحات دریایی و تفریحات هوایی پاراسل یا پاراگلایدر در آن تعبیه شده است. همچنین این مجموعه بزرگترین آکواریوم ایران، انواع مراکز خرید و رستورانهای متعدد را در خود جای داده است.



در محل مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی، صندلی هایی در کنار ساحل قرار دارند که می توانید به وسیله ی آنها حمام آفتاب بگیرید. کمدهای لباس دیجیتالی، دوش های آبگرم کنار دریا، زمین والیبال ساحلی استاندارد، دوش روباز صحرایی، تخت های آفتاب گیر دور استخری، سایه بان هایی با پوشش سنتی، سالن ماساژ و چترهای آفتابگیر ساحلی، کمکهای اولیه و اورژانش از دیگر خدمات این ساحل بزرگ برای گردشگرانی که از دور و نزدیک برای گردش آمده اند، می باشد. همچنین امکانات ویژه ای برای معلولین نیز در این مرکز فراهم شده است. در شب نیز امکان شنا برایتان وجود دارد؛ چرا که برج نور، جهت روشنایی تعبیه شده است.



به طور کلی هدف از احداث این مرکز افزایش ضریب ایمنی گردشگران، توسعه ورزشهای آبی–ساحلی در منطقه و ارائه امکانات خاص برای بازدیدکنندگان می باشد. برای رسیدن به این مجتمع می بایستی  جاده اصلی رشت - انزلی خروجی حسن رود را طی کنید و حدود 5 کیلومتر رانندگی کنید تا به مقصد برسید، مراکز خرید در سمت چپ جاده قرار گرفته اند. برای سفر به منطقه آزاد می توانید از خودروی شخصی یا  تورهای هوایی و زمینی استفاده کنید. هتل های فراوانی نیز در بندر انزلی و محدوده منطقه آزاد به منظور اقامت شما عزیزان ساخته شده اند.


مشاهده بیشتر
مشخصات
نوع آب و هوا مرطوب
نوع منطقه ساحلی
استان گیلان
شهر بندرانزلی
آدرس استان گیلان، شهرستان انزلی، جاده ساحلی، خیابان پاسداران، مجتمع تفریحات دریایی انزلی
دسته‌بندی تفریحی
مشاهده بیشتر
امکانات و ویژگی ها
بازار
فضای سبز
قایق سواری
نمازخانه
کافه
سرویس بهداشتی
رستوران
پارکینگ
مشاهده بیشتر
روی نقشه
برنامه های سفر مرتبط
برنامه سفر 3 روزه به ماسال و فومن
برنامه سفر 3 روزه به رشت
جاذبه های مرتبط
پارک جنگلی سراوان گیلان رشت
بازار بزرگ رشت گیلان رشت
بام سبز لاهیجان گیلان لاهیجان
تالاب عینک رشت گیلان رشت
جاده اسالم به خلخال گیلان اسالم
تجربه سفر
ارسال نظر
مشاهده نظرات بیشتر
{{-name-}}
امتیاز: {{-score-}}/۱۰
{{-date-}}
{{-title-}}
{{-text-}}